Paradoxia Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Hei, Ett lite problem angående lader til min Samsung Z400. Jeg har mistet laderen til telefonen min, jeg er rimelig avhengig av mobilen så jeg har ikke tid til å vente på at en ny skal komme i posten. Derfor lurte jeg på om det på noen som helst måte går ann å lage seg en ny lader ved hjelp av litt mekking. Hvis dette kan være til hjelp så er s tyrken på batteriet mitt 3.7 V. Håper på svar. Alle som vet noe må gjerne komme med innspill. Hilsen desperat forumposter, som skal på kurs i helgen.
loretta Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Ingen som har noen innspill? En slik lader kan man enkelt bare kjøpe i butikken da
Paradoxia Skrevet 17. april 2008 Forfatter Skrevet 17. april 2008 Ingen som har noen innspill? En slik lader kan man enkelt bare kjøpe i butikken da Nei, det er akkurat det. Jeg har vært på både elkjøp og expert. Men laderen er vist utdatert
Paradoxia Skrevet 17. april 2008 Forfatter Skrevet 17. april 2008 Så er det noe professionelle som kan hjelpe meg å mekke en lader fort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå