Gå til innhold

Cod4 eller UT3 ?


Anbefalte innlegg

Vel, jeg skal da gå til innkjøp av enten cod4 eller ut3. Jeg har spilt igjennom oppdragene på cod4 hos en venn og storkoste meg :p Men jeg har også lastet ned UT3 demoen, og siden jeg aldri har prøvd noe så fartsfyllt er dette ganske spennende :)

Det jeg da lurer på er om Cod4 har nok multiplayer content til å matche UT3, for er nok mest online jeg kommer til å spille.

 

Sååhh.. Cod4 eller UT3 :D

 

Edit:

 

Ok, jeg tror jeg går for Call of duty 4 :thumbup:

Bare lurer på en ting, om jeg kjøper via steam, spiller jeg også via steam? (samme venne system som på f.eks cs?) :p

Altså f.eks hvis jeg bytter pc er det bare å logge inn på steam så har jeg cod4 der?

Endret av No-Mad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

COD4 er vel mer clan basert enn UT3. Ihverfall føler jeg at om man skal få full nytte av COD så bør du være med i en clan. UT har mer solo fokus men man har selvsagt mulighet for clan matcher der også. Men dette blir jo selvsagt litt smak og behag. Liker du TDM o.l gå for cod liker du DM gå for UT. Liker du å dø hver andre sekund i DM så kan du sikkert kjøpe cod og joine en server som kjører "shimpent" 24/7 med 30-40 spillere.

Lenke til kommentar

Kommer jo helt ann på hva du liker. Helt enig med en av dem over meg; cod4 er mye mer klanbasert enn UT3, og er mer taktisk. Har selv begge spillene, men cod4 er spillet som blir kjørt mest. UT3 er nok mer mosomt når du har fått i deg mye sukker, da er alltid artig å pepre løs, hoppe løs og løpe mye fortere enn vanlig. Til syvende og sist må du nesten velge selv hva du føler for.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Begge spill er bra, jeg for min del liker CoD 4 best. Eller så har du jo gode gamle CoD 1 med multiplayerkart som Carentan, Brecourt, Newville og Hurtgen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Ok, jeg tror jeg går for Call of duty 4 :thumbup:

Bare lurer på en ting, om jeg kjøper via steam, spiller jeg også via steam? :p

Altså f.eks hvis jeg bytter pc er det bare å logge inn på steam så har jeg cod4 der?

 

ja men spillet må lastes ned på den nye maskinen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...