Itw Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Heisann Jeg sliter med og finne drivere til IBM Thinkpad Type 2647, planen er og formatere den, men etter 30min på google og på ibm sin side kommer jeg ingen vei.. Noen som vet av drivere til denne?
snafu Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Heisann Jeg sliter med og finne drivere til IBM Thinkpad Type 2647, planen er og formatere den, men etter 30min på google og på ibm sin side kommer jeg ingen vei.. Noen som vet av drivere til denne? Prøv her :http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/homeLenovo.do?country=no å vist du føler deg litt giddalaus kan du laste ned ibm system update så installerer den dei fleste drivere og programmer for deg
Itw Skrevet 17. april 2008 Forfatter Skrevet 17. april 2008 ah nais takker:) Sisdte hørtes jko best ut:)
Flimzes Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 ah nais takker:)Sisdte hørtes jko best ut:) Nei, den sliter litt med eldre modeller (T22 du har om jeg ikke husker feil) Så den vil innstalere litt programmer, men ikke nødvendige drivere. Men det er bare å gå inn på www.lenovo.no . Trykk på support & downloads, og så bare søker du på modellnummeret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå