Gå til innhold

AMD 2500+Boxed eller uten?

Noname

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte på det samma å kjøpe boxed her, gidder ikke vente til ikke boxed kommer i butikken, så jeg betaler gladelig 100 kr ekstra for det, jeg har ikke tenkt til å bruke boxed vifta, men hvis du venter en dag eller to kan jeg teste om den kjøler bra, eventuelt er stille osv..

Skrevet

hei...jeg har ikke tenkt å kjøpe det med en gang da.. klare nok å vente noe dager... håper viften er like bra som P4 sine boxed :lol:

jeg venter spent nå.... :roll:

Skrevet

Ok, pakken er oslo nå, snart fremme, så i løpet av et par dager får jeg se..Har mine tvil om den er like bra som p4 sin egentlig, men får se da vettu :)

Skrevet

Nå har jeg fått pakka..Ikke hørt vfta enda, men den er iallefall den verst planslipte kjølern jeg har sett..

Skrevet

Tja, jeg bestilte bare boxed fordi "ikke boxed" tok så lang tid å få. Bare 100 kr dyrere, så da syntes jeg det var greit. Har ikke tenkt å bruke den, har en MIST Silent Twin jeg skal bruke...

Skrevet

samme ideen jeg har.. eller.. kjøperboxed nå og så ser jeg heller hva jeg kjøper som vifte seinere.. 100 kr er ingen ting og vil bare ha maskina mi litt fort..

Skrevet

Samma her..jeg har ikke kamera da, men jeg har scanna kjølern :) et sted jeg kan uppe den lett? Du ser godt alle "rillene"..

Skrevet

har dessverre ikke no sted nå siden server min hjemmer er strømløs.. dumme power sa kapoff

må vel være noen med et sted han kan legge de... vil se bilde

Skrevet

piff var det meg du mail'te til ??

hvis ja, jeg bruker ikke hotmail... bruker yahoo... :p

tror jeg skal kjøpe boxed jeg og.. :D

så få vi se hvor bra Viften er.... :lol:

takk for alle info... :D

er det noe mer dere finner ut, så bare post det her.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...