Gå til innhold

Demonstrasjon mot scientologikirken! 10. Mai i Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer egentlig ikke på noe særlig. Scientology Dreper er enkelt, klart og direkte. De andre ideene mine blir for lange og ikke like kraftige.

Da sier vi det, legger inn den endelige bestillingen i morgen.

Merk: dette koster meg 350 kroner.

Ikke at det er så stort tap for meg, men jeg må tross alt ha noe å leve av, så hvis noen andre hiver inn noen småpenger for meg?

Lenke til kommentar

Dere må gjøre en del for å toppe London, tør jeg påstå! :D

 

2408630966_2566a1d8c6.jpg?v=0

 

 

Uansett. Folk som henger på andre fora, link disse trådene/lag en ny tråd til folk. Ta med dere venner som vil (bør ikke være for vanskelig i disse dager). Folk innser galskapen nå, det er bare å gi dem et spark i ræva så de gjør noe med det!

 

Forresten, Andreas. KJEMPEBRA jobba på Dagbladet idag (og hver dag ellers). Du vet du er helten vår. <3

 

 

Edit:

Ser de fine ballongene mine er lagt ut på Xenu.net. :D

20080210-109.jpg

Endret av Knofle
Lenke til kommentar
"Hei, jeg heter Anonym."

"Gleder meg. Anonym her også. Har du hilst på Ola Nordmann?"

"God dag. Og dette er Kari Nordmann."

"Hyggelig å treffe deg."

 

:!:

 

Du kan si det er den ene fordelen at vi ikke kan bruke masker (selv om jeg har bestilt min for lenge siden), er at vi kan feste et tryne til det som sies.

 

 

Nettopp sett igjennom intervjuet til Jason. Rett og slett fantastisk. Man ser så godt at dette er en mann som er forbannet. Kanskje ikke så rart siden han "nettopp" har oppdaget at han har blitt svindlet for ca 11 år av sitt liv og endel millioner kroner.

Endret av Bertleif
Lenke til kommentar

Bare tenkte på en liten ting som kunne være koselig, med tanke på fokus på denne personlighetstesten.

 

Spør folk om de vil være med på personlighetstest, og om de sier ja, så still dem et enkelt spørsmål i duren: "Sover du om natten?" Om de sier ja, så er det positivt, og om de sier nei, er det bare å si: "Det bør du begynne med. Du får full pott likevel" - og gi dem en flyer av noe slag. Et lite diplom som sier du fikk 100/100 i score, og med litt linker til xenu.net og liknende.

 

Gi gjerne et par vanlige flyers også, kanskje. Vet ikke om man bør fokusere for mye på selvmordet som var, siden vi ikke egentlig vil utnytte det til vår fordel. Det var en tragedie, og for mange så må det synke inn. Jeg føler i alle fall sterk medfølelse til dette, og jeg vet ikke om jeg ville brukt det som et virkemiddel selv.

Lenke til kommentar

Dersom vi skal ha noen flyere med tanker om selvmordet kan vi kanskje skrive noe som dette:

Stalin skal ha sagt at "en persons død er en tragedie, en millions død er statistikk". Folk må huske på at hvert scientologirelaterte dødsfall er en tragedie for den det gjelder og deres pårørende. Ikke bli en del av statistikken, si "nei" til scientologi.

Da nevner vi ikke selvmordet direkte, men vi får frem budskapet på en, føler jeg, diskret og respektfull måte.

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar
Dersom vi skal ha noen flyere med tanker om selvmordet kan vi kanskje skrive noe som dette:
Stalin skal ha sagt at "en persons død er en tragedie, en millions død er statistikk". Folk må huske på at hvert scientologirelaterte dødsfall er en tragedie for den det gjelder og deres pårørende. Ikke bli en del av statistikken, si "nei" til scientologi.

Da nevner vi ikke selvmordet direkte, men vi får frem budskapet på en, føler jeg, diskret og respektfull måte.

 

Må vi fokusere fullt på død? Kan ikke folk føle at det er litt for "mye"? Sier ikke at man ikke skal snakke om det, men kanskje også fokusere like mye på alle andre tragedier. Gjerne i forhold til Operation Fairgame.

Lenke til kommentar
Må vi fokusere fullt på død? Kan ikke folk føle at det er litt for "mye"? Sier ikke at man ikke skal snakke om det, men kanskje også fokusere like mye på alle andre tragedier. Gjerne i forhold til Operation Fairgame.

Helt klart enig i at vi må balansere fokus slik at ikke alt handler om saken i Frankrike, antar det ikke var ment å ensidig fokusere på den. Det vil jeg tro bidrar til at folk opplever oss som mer seriøse, at vi ikke kaster oss på en bølge eller utnytter hendelsen - samtidig vil det gjøre dem som enda ikke har fått det med seg oppmerksomme på at problemene med Co$ går så ufattelig mye dypere enn bare konsekvenser av personlighetstesten.

Lenke til kommentar

Personlig føler jeg det sånn at vi ikke kommer til å kle oss ut noe særlig uansett, og å kle seg ut som figurer fra voldelige spill osv. hadde ikke vært bra, men vi kan kanskje ha ballonger med hjerte- og stjerneform osv. selv om vi kler oss i sort.

 

Hva tror dere om dette?

 

Og ja, jeg synes ikke vi trenger å snakke så mye om dette bestemte selvmordet på selve demonstrasjonen, men takke for at familien stod frem med sin historie.

 

Familien hennes stod frem. Nå trenger de fire millioner venner til å beskytte seg mot David Miscavige.

Lenke til kommentar
Personlig føler jeg det sånn at vi ikke kommer til å kle oss ut noe særlig uansett, og å kle seg ut som figurer fra voldelige spill osv. hadde ikke vært bra, men vi kan kanskje ha ballonger med hjerte- og stjerneform osv. selv om vi kler oss i sort.

 

Hva tror dere om dette?

 

Og ja, jeg synes ikke vi trenger å snakke så mye om dette bestemte selvmordet på selve demonstrasjonen, men takke for at familien stod frem med sin historie.

 

Familien hennes stod frem. Nå trenger de fire millioner venner til å beskytte seg mot David Miscavige.

 

Hva med å kle seg i dress/pent kledd? Som en liten kontrast til resten av protestene da vi har en litt annen bakgrunn i dette tilfellet?

Lenke til kommentar

Jo, det var det jeg tenkte. En del av oss har jo vært i dress og slips de forrige gangene også, så kanskje vi skal legge mer vekt på at alle har korrekt seriøst antrekk denne gangen. Mørk dress, slips og hvit skorte for herrende og passende antrekk for damene - mørk buksedress hadde passet for dem som har det, men man tar det peneste man har uten at det blir kjole og hvitt.

 

Selv om vi kommer i dress kan vi ha noen hjerter med oss synes jeg. Det vil både legge vekt på budskapet om kjærlighet og medfølelse, samt passe inn med dataspill-temaet uten å bryte med minnemarkeingen.

 

Hvordan blir det med sanghefter? Anonymous Portal-sangen passer veldig godt, og kanskje gjør "Never Gonna Give You Up" også det? Og noen norske sanger. (Må sjekke lovligheten med sanghefter.)

 

Kanskje vi kan dele det opp slik at den første timen har det tyngste programmet med tre minutters stillhet osv? Det viktigste nå er at vi får søknadene både til løpeseddel-uteling i forkant og for selve markeringen igjennom.

Endret av 89
Lenke til kommentar

Jeg hadde med glede stillt opp med dress, problemet er at jeg eier ingen dress:P

 

Men synes faktisk det er litt viktig at vi stiller litt som de vi faktisk er. Vi er vanlige mennesker som protesterer en syk org.

Så klart er det kult hvis alle hadde stillt i sort dress of hvit skjorte, hadde gjort det selv hvis jeg hadde en, men det er ikke alle som vil forstå hva det betyr. Og selv om veldig mange mennesker er flinke til å undersøke ting for å vite hva det er så er det fortsatt mange mennesker som lever etter tabloidene. Se på det som en overskrift på en artikkel, de fleste leser en overskrift for så å lese artikkelen. Men det finnes en del mennesker som leser overskriften for så å kanskje lese noen linjer. Det skaper feilinformerte mennesker. Vi mp vise oss som de vi er. Vi er mennesker som protesterer syke forbrytelser mot mennesker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...