Gå til innhold

Triste og/eller episke filmscener.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poenget mitt er at hvis jeg kun så et klipp av Leo drukne i et random klipp ville jeg ikke følt en verdens ting. Men hadde jeg sett filmen, som bruker tid og krefter på å bygge opp karakteren hans og forholdet til hu dama, så ville klippet muligens gitt meg en annen effekt.

 

Feks. kunne jeg vist deg en av mine favorittscener fra Eternal Sunshine, men hvis du ikke har sett filmen så kan jeg vedde hagen min på at det verken vil gi deg frysninger eller tårer i øyekroken.

Lenke til kommentar
Se The Fountain. Gjerne i HD-kvalitet og et ordentlig lydanlegg. Hvis ikke det presser frem noen tårer, bør du oppsøke en lege.

Da maa jeg oppsoke lege.

 

Children of Men gav meg derimot mye.

 

Veldig enig, et av hovedproblemene med The Fountain var hvor uengasjerende den storslåtte historien var. Children of Men vekket mye følelser.

Lenke til kommentar

Et godt eksempel på CollectTheCheck sin påstand er den siste scenen i Cinema Paradiso, hvor hovedpersonen kun sitter og ser gjennom en filmrull. Hvis man ser denne scenen isolert, vil det ikke gi seeren en verdens ting. Men har man sett hele filmen på forhånd griner man som få.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...