Martin-sama Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Hei! Jeg lurer på en liten og grei ting. Vet ikke om jeg skal forhåndsbestille GTA IV eller om jeg skal ta sjansen på å få det med meg i butikken. Hvis jeg forhåndsbestiller det, vil jeg da få det i posten på releasedatoen til spillet, eller er releasedatoen når spillet blir sendt fra nettbutikken? Frykter også at mange nettbutikker har fått for mange forhåndsbestillinger i forhold til hvor mange spill de får inn. Eller skal dette mye til?
WangenPs3 Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Vil tro det kanskje er litt for sent å forhåndsbestille nå. De fleste butikker har solgt ut første "batch" allerede. Enkleste er vel å dra til elkjøp, lefdal, spaceworld når de åpner for så å kjøpe det der. Tror ikke det skal by på noen problemer....
Gjest member-97590 Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Absoluttspill.no har flere igjen av Xbox 360 versjonen ser det ut som. Men på PS3 er det utsolgt i følge det som står på siden, så tror faktisk du kan bestille derifra og få spillet på enten realese eller en dag før realese. Dei får spillet litt før realese, og sender det så fort som mulig, så når eg har forhåndsbestilt derifra, har eg alltid fått 1 dag før.
vikingkylling Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 (endret) Mener de fleste butikker får inn spillene noen dager før offisiell release og sender det til folk som har forhåndsbestilt med en gang de før det. Det gjør at du sannsynligvis får GTAIV dagen før det havner i butikkene. Dette er fordi butikker må hele tiden holde et øye med hvilke varer de har inne, hva de trenger mer av, hva som selger lite og så videre. Det er derfor en god del arbeids som må gjøres for hvert eneste spill de får inn (mener selvsagt ikke hver eneste kopi, men hvert spill til hver konsoll), så det er for sent for de fleste å få spillet dagen før det skal i hyllene, spesielt om de får mange spill samtidig. Dessuten er det jo noen butikker som kjører kampanjer på populære spill som å åpne butikkene midnatt dagen et spill eller en konsoll blir lansert. Edit: Typo Endret 17. april 2008 av thecrow77
zellpropell Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 (endret) Absoluttspill.no har flere igjen av Xbox 360 versjonen ser det ut som.Men på PS3 er det utsolgt i følge det som står på siden, så tror faktisk du kan bestille derifra og få spillet på enten realese eller en dag før realese. Dei får spillet litt før realese, og sender det så fort som mulig, så når eg har forhåndsbestilt derifra, har eg alltid fått 1 dag før. Stemmer, for øyeblikket er ps3 utgaven utsolgt. X360 utgaven står det godt til med litt til. Endret 17. april 2008 av zellpropell
Martin-sama Skrevet 17. april 2008 Forfatter Skrevet 17. april 2008 Takker for innspill. 360-versjonen er nå forhåndsbestilt fra absoluttspill.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå