Gå til innhold

Billig gaming mus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg finne en billig mus? Trenger ikke være noe avansert, bare den har høyre/ venstreklikk og scroll er jeg fornøyd. Så billig som overhodet mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel det er opp til hver enkelt og vurdere. Men nå var jo spørsmålet her en gaming mus til lavest mulig pris, når du får kjøpt 3 MSIE3.0 pr G9 så er vel innlegget ditt og napaIm sitt ganske unødvendig?

Selv har jeg en G5 liggende i skuffen og kan ikke tenke meg å finne den frem igjen, 3.0'en er og blir en meget bra mus!

Skrevet (endret)

Jeg spurte om det samme for en stund tilbake, og ble anbefalt denne:Linky

Er overasket over hvor bra den egentlig er, fantastisk bra mus til den prisen!

Edit: La inn link

Endret av Ikke det?
Skrevet
Jeg ville nok ha gått for Logitech MX518 ,men det er bare meg. Gå for en mus du syns er bra og som DU liker.

Har hatt deb der i et halvt år nå. Musa passer utmerket til høyrehånda, og den har masse konfigurerbare knapper omkring, veldig hendig. Anbefales på det alle varmeste.

Skrevet

Det som gjør I.E 3.0 bra er vel at den ikke har prediction, men fortsatt heller lav dpi og for stor til å gripe med fingerne.

Skrevet

Mus er smaks sak, enkelt og greit ;) Ta turen innom en av de større el-kjedene, de har som regel demo mus på rekke og rad. Finn en som ligger godt i hånda og gå for den!

Skrevet (endret)

jeg vil anbefale MS 3.0 musa.

den sitter perfekt i hånden din pluss at den er ganske så billig. Vet av mange gamere som bruker denne musen :)

Endret av Dustsucker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...