Bruker-133566 Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Noen som vet hva jeg må skrive får å loade en config inn i 1.6? Å hvor jeg må plassere .txt-fila får å få loadet?
jH- Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Du kan starte med å kikke igjennom denne tråden, og hvis ikke det er nok, så tror jeg du finner plenty av lesestoff over på catchgamer.no. Søkefunksjonen er en fin ting. Selv bruker jeg kun autoexec.cfg for configs og annet. Enklere å bruke den enn å styre med selve config-filen. Skal forøvrig plasseres sammen med de andre .cfg filene, altså i \Steamapps\*konto*\counter-strike\cstrike\.
Bruker-133566 Skrevet 18. april 2008 Forfatter Skrevet 18. april 2008 Du kan starte med å kikke igjennom denne tråden, og hvis ikke det er nok, så tror jeg du finner plenty av lesestoff over på catchgamer.no. Søkefunksjonen er en fin ting. Selv bruker jeg kun autoexec.cfg for configs og annet. Enklere å bruke den enn å styre med selve config-filen. Skal forøvrig plasseres sammen med de andre .cfg filene, altså i \Steamapps\*konto*\counter-strike\cstrike\. k
Leakim Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Noen som vet hva jeg må skrive får å loade en config inn i 1.6?Å hvor jeg må plassere .txt-fila får å få loadet? Som jH sier, må du plassere .conf fila i \Steamapps\*konto*\counter-strike\cstrike\. Du kan også kjøre fila sånn som han sier, men en måte å manuelt starte opp fila med in-game konsoll er å skrive "exec (filenavn).conf"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå