Gå til innhold

HP Pavilion tx2020 AMD Turion X2 TL60 enn bra maskin?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei..

Noen som har erfaringer med denne pcen: HP Pavilion tx2020 AMD Turion X2 TL60 ?

Link: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=89746

Er ytelsen på ok? tenker på lett spilling og 3D, og jobbing i office. Og hva er fordelen med og ha touch screen? :whistle:

Generelt med HP og kanskje også andre merker vil jeg anbefale deg å kjøpe en Intel basert maskin. AMD har en tendens til å bli parret med dårlige komponenter, nettverkskort blandt annet (les Broadcom) Om du søker i nyhetene her så kan du finne en sak der HP har gått ut med ekstra garanti på enkelte modeller blandt annet fordi nettverkskortet bare dør. (WLAN)

Skrevet (endret)
Hei..

Noen som har erfaringer med denne pcen: HP Pavilion tx2020 AMD Turion X2 TL60 ?

Link: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=89746

Er ytelsen på ok? tenker på lett spilling og 3D, og jobbing i office. Og hva er fordelen med og ha touch screen? :whistle:

Generelt med HP og kanskje også andre merker vil jeg anbefale deg å kjøpe en Intel basert maskin. AMD har en tendens til å bli parret med dårlige komponenter, nettverkskort blandt annet (les Broadcom) Om du søker i nyhetene her så kan du finne en sak der HP har gått ut med ekstra garanti på enkelte modeller blandt annet fordi nettverkskortet bare dør. (WLAN)

Ok, jeg har 2 stk. HP Pavilion pcer fra før, og dem har fungert bra så langt.. snart 1 og 2 år gamle..

Grunnen til at jeg tenker på enn HP Pavilion tx2020 er at jeg skal begynne på ingeniør utdanning til høsten, og at kansje man kan bruke tablet PC-en som enn "skrivebok"?

Og kansje tegne noen enkle skisser til oppgaver etc.

Noen som vet om dette går ann på HP Pavilion tx2020 ?

Endret av Landkrabben
Skrevet (endret)

Anbefaler en HP Compaq 2710p til skole/bedriftsbruk. Er skolen din under Uninett så får man grompriser på HP bedriftslaptoper gjennom mpx.no - ville evt hørt med skolen din ;)

Nei, jeg jobber ikke i HP men jeg har brukt Uninettavtalen og er happy

Endret av fflex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...