Gå til innhold

Spennende MMO fra Sverige (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I alle fall har man sett utviklerne derfra, som svarer på spørsmål fra community'et, og er tilstede. Jeg er yXXe, og har vært aktiv der i noen få dager. Siden blir besøkt som fy. Mortal Online er så langt Darkfall, pakket med et ekte selskap og ekte utviklere som støtter spillet isteden for å gjemme seg bak fansen(kremt *Darkfall* kremt)

Jeg er definitivt klar. Beste av alt er at de introduserer full loot, og ingen safe zones/instances.

Lenke til kommentar
et nyetablert studio bestående av rundt 10 relativt unge mennesker uten nevneverdig erfaring fra spillindustrien skal lage et revulutionerende fotorealistisk MMO som skal gå fra konsept til prototype på 2 år.

 

SKEPTISK!

hm.. 2 år.. når vi ser spill som war og aoc som ca 6 år inne nå, og fremmdeles har en del igjenn å fikse virker det knapt.. Må si at traileren var bra, ser spennende ut. Så håper på mer info om det spillet, blir nok utsatt noen år dog..

Lenke til kommentar
Du har ikke fulgt veldig godt med på Darkfall med andre ord. Det er definitivt ikke vaporware

 

 

Senere i 2006 sa de at de statid "forberedte" en beta, og ga også ut en pressemelding om at de ikke hadde noen publisher - og vurderte å publisere spillet selv. (merk - hele selskapet er 7 mennesker.....)

 

I februar 2008 kom enda en "testvideo" som enda ikke viser flere spillere i samme skjermbilde. Kun spiller + npc. Har du sett videoen er du vel sikkert suuuuper overbevist om hvor bra spillet er enda?

 

 

 

Du innser at det har vært ca HUNDRE ganger mer konkret info om et annet spill som jo drøyer litt.... Duke Nukem Forever... over de siste årene? Og at et single player spill som DN er mangfoldig ganger lettere å lage enn et MMO? Er Darkfall fremdeles ikke vaporware? Spilt det i det siste? Spillet eksisterer kun i screenshots og på de offisielle forumene...

 

 

EDIT: og for å holde det on-topic -> Denne MMO'en er også tilsynelatende annonsert for tidlig, har lite eller ingen finansiell backing og lover mer enn det strengt tatt er mulig å få til med dagens begrensninger....

 

Det er omkring 30 utviklere som jobber med spillet ikke 6, og om kring 20 av disse har vært med på utviklingen helt siden den ble flyttet til Hellas.

 

Det finnes 3 game play videoer av Darkfall, og 1 av disse viser pvp mellom 5-6 spiller.

ja, det er ikke så mye, men det mere enn den ene du snakker om.

 

Og sammenligningen med Duke Nukem er vell litt urettferdig, det finnes hverken ordentlig screenshots eller gameplay videoer fra Duke Nukem Forever, så vidt jeg vet i alle fall.

 

Ville bare rette opp de tre tingen. Du får tro som du vil. Jeg tror og håper at DFO kommer til å bli det beste MMOet som er laget så langt, når det endelig kommer ut :)

Endret av KarateK1d
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...