Gå til innhold

Vanlig å slå PC-musa i bordet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slått ihæl endel tastaturer pga CS, har en Logitech 518 som fremdeles virker. Den er usannsynlig solid rett og slett. På ett tidspunkt slutta ventreknappen å virke, men litt lodding så er alt på stell igjen og musen er vel strengt tatt mer robust enn hva den var fra fabrikken :) (La på ledninger på knappene i tillegg til loddebanene)

Skrevet

Hmm, har kun skjedd med meg når jeg fant ut at jeg hadde regnt ut helt feil på en fysikk oppgave:(

Kan dere forestille dere hvordan det føles av å ha regnt ut på noe i en 30 min, og deretter finne ut at " Hmm, jeg glemte visst å trekke fra der ja", litt nerdete kanskje, men det forblir den eneste gangen jeg har slått til datamusa :p

Skrevet

Brukte og gjøre, men så kjøpte jeg meg en G5 mus til 800 Kr og da hadde jeg ikke råd til å gjøre det lengre.

Nå har jeg blitt Kannibal.

Skrevet (endret)

Hammrer litt i billig tastaturet mitt, så slapper jeg av med en noen minutter med powerballen :)

Endret av picori
Skrevet

har faktisk aldri skada noe anna pc utstyr enn det gamle kabinettet mitt og dell tastaturet mitt...

kabinettet presterte jeg å dytte ned fra bordet da PC-en var ekstremt treig (en gang da jeg var mindre)

og tastaturet går te hælvete når jeg taper mot bestekompisen i wc3... men merklig nokk bare når jeg spiller mot han :S

Skrevet

Kutta ut CS for rundt 6 år siden etter å ha knust skjermen min med øks. Har også rassert en del tastatur og mus gjennom tidene. Vraka en Xbox 360-kontroller etter det hadde gått skeis i FIFA, spillte vel mot Lyn eller LSK. :p

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Det er tastaturet som får gjennomgå hos meg. Spesielt når noen skriver noe helt idiotisk på forumet. Da smeller det.

Skrevet

Er ikke helt sikker, men jeg tror broren min kaster playstation kontrollen i golvet e.l. og etterpå sitter han å peller(/biter?) av de styreknottene. Jeg finner stadig vekk playstation 2 kontroller uten de. Jeg gidder ikke å kjøpe nye i hvert fall xD

Også tror jeg at han tømmer ut linsevæska fra linseetuiene mine, og forklaringa hans på det er at dem er sånn i veien når de ligger på badebenken ;S

Skrevet
Det er tastaturet som får gjennomgå hos meg. Spesielt når noen skriver noe helt idiotisk på forumet. Da smeller det.

:D morsomt fLeReK

Ser for meg at du koker fullstendig over etter spørsmål nr 30.000 om puberteten og kjønnshår :!:

Skrevet (endret)

Jeg må skaffe meg en slags dispenser med tennisballer i.

Så hver gang det går til hælvette så bare tar jeg en ball og pælmer den i veggen! :D

Endret av napaIm
Skrevet

har klart å fuck en p-c skjærm når jeg tapte i c-s, så går det også utover icemat musematta mi når jeg slår med musa, rart at den ikke har blitt knust:P

men må si at playstation får litt julig av og til å xD

Skrevet (endret)

Det henner jeg klikker helt, jeg hyler og hamrer i tastaturet på bærbaren min (rart den funker fortsatt)

Har også lagd bitemerker på mobiletelefonen min. Knust en annen, etter kast i gulvet. Slår musa i bordet, Ødelagt en Ps2 kontroll, slått i veggen,puter,skjerm,bord osv. Ødelagt 1 mus og til og med kasta et glass ut fra verandaen :S

Men alt i alt er jeg en rolig person som sjelden blir sur, MEN når jeg klikker så klikker det litt :S

EDIT: Har aldri ødelagt noe av stor verdi

Meg i aksjon : http://youtube.com/watch?v=kBVmfIUR1DA

Endret av Mestro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...