Griffin Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Har tenkt å kjøpe meg: Gigabyte GA-MA790FX-DS5 Hovedkort AMD Phenom 9850 Black Edition Quadcore CPU OCZ Gold XTC 4096MB DDR2 PC6400 RAM Problemet er at jeg nettopp har ødelagt mitt hovedkort...tror jeg... og tenkte å benytte anledningen til å oppgradere. Men litt skeptisk iogmed at dersom jeg ødelegger noe nå også så begynner det for alvor å bli dyrt og goodwill'en til kona vil nok være noe vanskeligere å finne. Datakjeden har iflg nettsidene deres svært lite inne og ingen av de produktene jeg ønsker. Er det mulig å ta med seg den gamle PC-en og de nye delen og betale noen kroner for at de installerer det? Evt. hvor mye tar de for slikt?
Griffin Skrevet 14. april 2008 Forfatter Skrevet 14. april 2008 Av en eller annen grunn så var alt som det skulle bare jeg bytta om på master/slave forholdet mellom ide diskene... Så da blir det ikke en aktuell problemstilling. Gjerne svar likevel dersom noen ønsker det for videre kunnskap inn i forumet. Viser til tråd som forklarer hva som skjedde om noen lurer https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=938963&hl=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå