OdinTheGod Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Jeg kjører spillet på full pupp.. Men alikevell er "Hven dreper hjem" infoen, samt all annen info på HUD veldig stort... De med unødvendig lange navn blokkerer utsikten.. Finnes det noen måter på å forminske HUD infoen? :-) Her er en screen av skjermbildet mitt. Screenshot Mine settings: Video options Advanse video options Håper noen kan hjelpe meg her.. Prøve på oppløsning 1024 x 768 resolution 1280 x 1024 LCD
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Tror det at hvis du trykker "M" Så forsvinner mappet.. Men kunne hjulpet med en større skjerm, og større oppløsning. =)
OdinTheGod Skrevet 14. april 2008 Forfatter Skrevet 14. april 2008 Tror det at hvis du trykker "M" Så forsvinner mappet..Men kunne hjulpet med en større skjerm, og større oppløsning. =) Har en 19" skjerm.. Og kjører på høyeste oppløsning.. Map er ikke i veien.. ;-)
Lasse 90 Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Her har du et mindre HUD. Vet ikke hvordan man installerer det, men er sikkert med en readme. Flere HUDs her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå