Gå til innhold

Hvordan kan man hoppe på både space å scroll?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener da Russerjump? Jeg vil ikke anbefale å begynne med det siden det da er ulovelig og ikke spesiellt verdsatt i det norske cs samfunn :D

Skrevet

Ingen bryr seg om det er "verdsatt" eller ikke siden så og si hele CSNorge gjør det.

Men om du f.ex. spiller i z-ligan da, så er den binden (2x duck binds) ulovlig.

Men du kan lære deg å russerhoppe med kun ctrl.

• 2 uker senere...
Skrevet
Ingen bryr seg om det er "verdsatt" eller ikke siden så og si hele CSNorge gjør det.

Men om du f.ex. spiller i z-ligan da, så er den binden (2x duck binds) ulovlig.

Men du kan lære deg å russerhoppe med kun ctrl.

Betyr det at vi skal hjelpe enda en til for å ødelegge? Jeg må si at det er ikke noe morsomt å spille matcher med folk som russerjumper, gjør det meget vanskeligere å treffe..

Skrevet
Dette er ikke russerhopp. Russerhopp er duck -> duck.
Som gjør at når de bruker det så ser det ut som om de dukker, så reiser de seg igjenn også dukker *gjentagjentagjenta* ? Det er sånn jeg har oppfattet russerhopp.
Skrevet
Du mener da Russerjump? Jeg vil ikke anbefale å begynne med det siden det da er ulovelig og ikke spesiellt verdsatt i det norske cs samfunn :D
tss, ulovlig og ulovlig ... russerhopp er da helt lov, men i visse cuper og ligaer er det bannlyst, ja.
Hva er russerhopp?
det er en bug man kan utnytte ved å bruke JUMP + DUCK, eller DUCK + DUCK, som gjør at man beveger seg omtrent like fort som vanlig, men lager mye mindre lyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...