reppysølv Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Hvordan får man f.eks. til å hoppe på både scrollen og space på CS:S?
InsertNumLock Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 sjekk om denne fungerer bind "SPACE; MWHEELUP; MWHEELDOWN" "+jump"
reppysølv Skrevet 14. april 2008 Forfatter Skrevet 14. april 2008 sjekk om denne fungerer bind "SPACE; MWHEELUP; MWHEELDOWN" "+jump" hva når jeg skal dukke på CTRL og Scroll oppover?
TrueNo Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Du mener da Russerjump? Jeg vil ikke anbefale å begynne med det siden det da er ulovelig og ikke spesiellt verdsatt i det norske cs samfunn
neadii Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Ingen bryr seg om det er "verdsatt" eller ikke siden så og si hele CSNorge gjør det. Men om du f.ex. spiller i z-ligan da, så er den binden (2x duck binds) ulovlig. Men du kan lære deg å russerhoppe med kun ctrl.
TrueNo Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Ingen bryr seg om det er "verdsatt" eller ikke siden så og si hele CSNorge gjør det.Men om du f.ex. spiller i z-ligan da, så er den binden (2x duck binds) ulovlig. Men du kan lære deg å russerhoppe med kun ctrl. Betyr det at vi skal hjelpe enda en til for å ødelegge? Jeg må si at det er ikke noe morsomt å spille matcher med folk som russerjumper, gjør det meget vanskeligere å treffe..
Jooakim Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Dette er ikke russerhopp. Russerhopp er duck -> duck.
TrueNo Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Dette er ikke russerhopp. Russerhopp er duck -> duck.Som gjør at når de bruker det så ser det ut som om de dukker, så reiser de seg igjenn også dukker *gjentagjentagjenta* ? Det er sånn jeg har oppfattet russerhopp.
xD^^ Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Du mener da Russerjump? Jeg vil ikke anbefale å begynne med det siden det da er ulovelig og ikke spesiellt verdsatt i det norske cs samfunn tss, ulovlig og ulovlig ... russerhopp er da helt lov, men i visse cuper og ligaer er det bannlyst, ja.Hva er russerhopp?det er en bug man kan utnytte ved å bruke JUMP + DUCK, eller DUCK + DUCK, som gjør at man beveger seg omtrent like fort som vanlig, men lager mye mindre lyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå