Nemesis90 Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 (endret) Hei For noen dager siden så skjedde det noe merkelig, jo.. jeg skulle spille cs var på vei inn og så stopper alt når det bildet kommer opp, Tenkte.. hmm, brannmur som ikke godtar load av cs? sjekket litt, prøvde og skru den av.. også tenkte jeg slik at det har jo funket fint i 1 år i strekk, så tenkte jeg.. jeg prøver litt til... men det samme skjedd, så reinstalerte jeg steam, og innstalrte steam+ cs på nytt.. prøvde og gå inn, men det samme skjer.. Har prøvd og skru av og på brannmur, og fjernet hl.exe + steam fra listen og prøvd og legge til, har bare klart og legge til steam, men regner med at windows brannmur sier ifra om den blokkerer noe, har hvertfall alltid gjort det^^ Har også testet med vanlig halflife, og det samme skjer^^ har prøvd og legge det til via windows firewall, alltså hl.exe osv, men klarer ikke finne det^^ er ikke bare cs som er problemet, halflife 2 osv, og css funker heller ikke.. har nå prøvd og gjøre en "reset to defaults" på windows fw innstilinger, og håpet på at den ville poppe opp sånn godta/blokk, men neida, det gidder den ikke ! faen mektig irritert over denne helvettes windows brannmuren som må ødelege alt! OG for og si det slik, jeg har sittet og lest på Steampowered errors osv i flere timer daglig, prøver og gjøre det de sier jeg burde, men det vil fortsatt ikke virke, har resat windows firewall til default igjen, restarta pcen, prøvde og loade nye programere, men det popper ikke opp noe godta/blokk... så jeg skjønner egentlig ikke helt hva som foregår.. Noen som har peiling på hva som er galt? har spillt cs i godt over 6 år, og allderig vært borti noe slikt. Endret 14. april 2008 av lunnr
Nemesis90 Skrevet 14. april 2008 Forfatter Skrevet 14. april 2008 nå får jeg sånn block/unblock på ALT utenom Steam/cs, og skype osv.. faen dette er rett og slett latterlig! Microsoft må lære seg og lage brannmur som er brukervennelig! faen for noe herk!
Slettet-Lr2aQT Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Du har prøvd å oppdatere alt av drivere antar jeg?
Nemesis90 Skrevet 14. april 2008 Forfatter Skrevet 14. april 2008 Det er ikke et driver problem når det er bare "steam spill" som henger seg, eller de henger seg jo ikke, men alt av menyer osv kommer ikke opp, det stopper bare^^
Nemesis90 Skrevet 14. april 2008 Forfatter Skrevet 14. april 2008 Joa, men driver problemer gjør som regel alldrig at spill ikke virker, heller at det lagger eller kommer masse error osv...
Skagen Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Skagen Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå