Gå til innhold

Jarre konserten - Fantastisk!

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Etter å ha vært på konserten til Jean Michelle Jarre igår kveld (12april), sitter jeg igjen med fantastiske minner, helt fantastisk. Alt sammen ble på en måte perfekt, med oxygen 1-7, og all den utrolig improvisasjonen.

Men jeg sitter igjen med to spørsmål, til dere som var der, eller har sett han før:

Han hadde en slags stang, som han beveget fingrene sine på, litt som en gitar, hva heter det instrumentet?

Han hadde også et slags bevegelses/radar instrument, som han beveget hendene over på hver side, jeg trenger også navnet på dette instrumentet.

Til alle dere Jarre fans som ikke kunne være der, jeg syns virkelig synd på dere! :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Han hadde også et slags bevegelses/radar instrument, som han beveget hendene over på hver side, jeg trenger også navnet på dette instrumentet.

Theremin?

Skrevet

Fancy konsert. Veldig veldig bra. Responsen han fikk fra publikum var jo også latterlig bra. Håper han holder løftet sitt, men jeg har mine tvil..

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Oslo Konserthus.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Mye bra musikk. 70-tallsalbumene synes jeg er elendige, kunne vært laget av en ungdomsskoleelev. Men resten har stort sett høyt nivå.

Endret av flueprat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...