Gå til innhold

Antec P182 - 3.5" HD installasjon


Anbefalte innlegg

Noen som kan forklare enkelt hvordan man monterer en harddisk i den midterte skuffa i et P182? :blush:

 

p182-01.jpg

 

Jeg skjønner at man skal bruke ett par av de 3.5" skinnene som følger med, men jeg får ikke satt fast noen disk...

Skal de 2 skuffene som sitter der ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner at man skal bruke ett par av de 3.5" skinnene som følger med, men jeg får ikke satt fast noen disk...

Skal de 2 skuffene som sitter der ut?

 

 

Hei, har selv p182. Husker jeg lurte litt på det selv...men fant fort ut av det.

 

Skuffene skal bli, og ingen skinner trengst der, skinnene er til harddisk brønnene i bunnen av kabinettet som står horisontalt

 

Du har fått med noen runde gummi pakkninger og skruer med tilsvarende stort/flatt hode, med kabinettet.

 

Ta ut den skuffen du vil bruke, og putt gummien i de fire hullene i bunnen av skuffen. Ligg så hardisken opp på hullene/gummien, så du ser hullene igjenom skuffen/gummien til hardisken, du MÅ bruke hullene under harddisk...ikke på siden. De på siden kan IKKE brukes da rammen er en del større enn 3.5" HDD

Lenke til kommentar
Jeg skjønner at man skal bruke ett par av de 3.5" skinnene som følger med, men jeg får ikke satt fast noen disk...

Skal de 2 skuffene som sitter der ut?

 

 

 

Skuffene skal bli, og ingen skinner trengst der, skinnene er til harddisk brønnene i bunnen av kabinettet som står horisontalt

 

 

Nei, skinnene er til 5,25 i toppen av kabinettet. Ingen skinner trengs for harddisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...