Skippi-Ha Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Hvor får jeg tak i trainer til Hitman blood money?
Gjest Slettet+130498 Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 hva skal du med trainer til hitman da?
RyanLennox Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Hvis du trenger "cheats" i Hitman, tror jeg rett og slett du spiller på feil måte. Du vil få mye mer ut av en walkthrough hvis du står fast. Der kan du lese om ulike taktikker for å unngå å dø. Jeg har aldri prøvd å spille hitman i action-skytespill stil, men kan ikke tenke meg at det kan være gøy. Da må det være bedre å spille spill som er ment som action-skytespill
TronDoZY Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 (endret) Hvis du trenger "cheats" i Hitman, tror jeg rett og slett du spiller på feil måte. Du vil få mye mer ut av en walkthrough hvis du står fast. Der kan du lese om ulike taktikker for å unngå å dø. Jeg har aldri prøvd å spille hitman i action-skytespill stil, men kan ikke tenke meg at det kan være gøy. Da må det være bedre å spille spill som er ment som action-skytespill Hehe, jeg ble pissed i "det hvite hus" oppdraget, endte opp med aa bare ta fram maskin geeveret og skyte alt som roorte seg. funket fint det. Endret 13. april 2008 av TronDoZY
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå