Gå til innhold

Jeg bytter diamantkort og trenerkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er mange som har sagt det før her, men jeg ønsker også og bytte til meg diamantkort og det som heter trenerkort (finnes et for hver klubb)

 

Jeg har en god del gullkort, og veldig mange vanlige kort så bare si hvilken klubb du er interessert i eller hvilke spillere du vil ha. Det er ikke sikkert jeg har akkurat det du er ute etter men jeg tror nok jeg har noe du kan bli fornøyd med :)

 

 

Hei har Trond Henriksen i trenerkort. og Otto Frediksonn i diamant.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Det er mange som har sagt det før her, men jeg ønsker også og bytte til meg diamantkort og det som heter trenerkort (finnes et for hver klubb)

 

Jeg har en god del gullkort, og veldig mange vanlige kort så bare si hvilken klubb du er interessert i eller hvilke spillere du vil ha. Det er ikke sikkert jeg har akkurat det du er ute etter men jeg tror nok jeg har noe du kan bli fornøyd med :)

 

Ønsker Strømsgodset kort i diamant

har Runar Berg i diamant intresert??

Lenke til kommentar
Det er mange som har sagt det før her, men jeg ønsker også og bytte til meg diamantkort og det som heter trenerkort (finnes et for hver klubb)

 

Jeg har en god del gullkort, og veldig mange vanlige kort så bare si hvilken klubb du er interessert i eller hvilke spillere du vil ha. Det er ikke sikkert jeg har akkurat det du er ute etter men jeg tror nok jeg har noe du kan bli fornøyd med :)

 

Jeg har Alexander Aas i diamant og er interessert i et enkelt bytte, en mot en...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...