Gå til innhold

Jeg fikk en pakke med 5 kort fra et lag,se her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen av dere fått en pakke med 5 spillere fra et lag? :hmm:

 

Jeg fikk en pakke i dag,og fikk 5 Viking-spillere i den.

Dessuten var alle midtbaner.

 

Ja, det er en liten feil og noen har fått bare Viking kort og noen har fått bare VIF kort. Men det skal ikke være så ofte at det skjer heldigvis. Dessuten er kortene mye mer blandet i år en i fjor. Jeg syntes det var mye letter og få mange forskjellige spillere.

Lenke til kommentar
Har noen av dere fått en pakke med 5 spillere fra et lag? :hmm:

 

Jeg fikk en pakke i dag,og fikk 5 Viking-spillere i den.

Dessuten var alle midtbaner.

 

Ja, det er en liten feil og noen har fått bare Viking kort og noen har fått bare VIF kort. Men det skal ikke være så ofte at det skjer heldigvis. Dessuten er kortene mye mer blandet i år en i fjor. Jeg syntes det var mye letter og få mange forskjellige spillere.

Ja,helt enig.Jeg har fått mange,mange mer forskjellige kort enn i fjor.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har noen av dere fått en pakke med 5 spillere fra et lag? :hmm:

 

Jeg fikk en pakke i dag,og fikk 5 Viking-spillere i den.

Dessuten var alle midtbaner.

 

Ja, det er en liten feil og noen har fått bare Viking kort og noen har fått bare VIF kort. Men det skal ikke være så ofte at det skjer heldigvis. Dessuten er kortene mye mer blandet i år en i fjor. Jeg syntes det var mye letter og få mange forskjellige spillere.

 

Jeg har fått to pakker med 5 Viking kort, heldigvis var Austnes i gull i en av de :D

Lenke til kommentar
Er ikke så veldig rart at det finne så mange pakker med Viking kort da ;) Dem er tross alt best :tease:

Dessverre så får jeg bare de samme hele tiden! :(

 

Så kjøp på andre steder da

Jeg fikk de på 3 forsjellige bensinstasjoner :( På to av de har jeg bare kjøpt 2 pakker, den tredje er den jeg kjøper på hele tiden

Lenke til kommentar
Er ikke så veldig rart at det finne så mange pakker med Viking kort da ;) Dem er tross alt best :tease:

Eller så er det forde de er så dårlig og trenger mer penger enn de andre laga :lol:

 

 

Det har ikke så mye og si hvor du kjøper de. Jeg har åpnet utrolig mange pakker selv, fordi jeg har kjøpt så mye og jeg tror jeg har opplevd det ca 5 ganger, så jeg tror ikke det er et veldig stort problem. Totalt så får du mer blandet i år en i fjor, heldigvis :)

Lenke til kommentar
Er ikke så veldig rart at det finne så mange pakker med Viking kort da ;) Dem er tross alt best :tease:

Eller så er det forde de er så dårlig og trenger mer penger enn de andre laga :lol:

 

 

Det har ikke så mye og si hvor du kjøper de. Jeg har åpnet utrolig mange pakker selv, fordi jeg har kjøpt så mye og jeg tror jeg har opplevd det ca 5 ganger, så jeg tror ikke det er et veldig stort problem. Totalt så får du mer blandet i år en i fjor, heldigvis :)

Husker første sesongen med toppfotallkort, jeg begynnte ikke å samle før midt i sesongen, men jeg fikk bare, Ham-Kam, Lyn, Molde, Stabæk, Start, Tromsø, Viking og VIF spillere, og det rareste var at alle Stabæk spillerene jeg fikk var gullkort!

Lenke til kommentar
Husker første sesongen med toppfotallkort, jeg begynnte ikke å samle før midt i sesongen, men jeg fikk bare, Ham-Kam, Lyn, Molde, Stabæk, Start, Tromsø, Viking og VIF spillere, og det rareste var at alle Stabæk spillerene jeg fikk var gullkort!

 

Ja, sånn skjer heldigvis ikke lenger :) Selv om det ikke er perfekt enda så er det ihvertfall MYE bedre en før :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...