Halvliter Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 (endret) Problemet er at eg kjem meg ikkje vidare etter at tutorialen har starta. Speler installeres greit, startes opp greit (DX 9), videoane vises OK, men etter eg legger meg ned igjen etter å ha fått valget om å leve eller dø blir det trøbbel. Animus loader seg fint opp, men lyden blir trøblete, alle 3 snakker på ein gong så eg får ikkje med meg ka dei seier. Det vises nokon bilder av eit menneske og ein fugl og så kommer det opp knapper som det står "Memory locked på". Dama er gått for å laste inn noko og der stopper det. Animus seier "Waiting for input" og knappene under "Memory locked" linja er gråa ut (Continue, Exit etc..). Eg må trykke ALT - F4 for å komme meg ut av spelet. Eg har: Windows XP pro 32 bit AMD X2 4600 8800 320 GTS 2 GB RAM. Nokon som kan hjelpe? EDIT: Problemet løyste seg etter ein restart.... Det enkle er ofte det besta av og til. Endret 12. april 2008 av Halvliter
Heilage Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 (endret) Du må starte helt til venstre, på memory block 2. Er den knappen også "greyed out"? Endret 12. april 2008 av Marley
Halvliter Skrevet 12. april 2008 Forfatter Skrevet 12. april 2008 Her er ein skjermdump. Har prøvd å forandre på Graphic Options og, satt alt ganske lavt.
Heilage Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Jøss, det så veldig rart ut. Har du prøvd å starte profilen på nytt? Så ikke ut som om du hadde kommet så veldig langt, så det kan umulig ta stor skade å ta tutorialen igjen.
Bjonski Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Spillet er vel fortsatt under produksjon, og ingen skal egentlig ha tilgang til det. Så det vil si at du har lastet ned ulovlig. Ikke rart du opplever problemer med et spill som ikke er ferdig utviklet.
Cryflopp Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Spillet er vel fortsatt under produksjon, og ingen skal egentlig ha tilgang til det. Så det vil si at du har lastet ned ulovlig. Ikke rart du opplever problemer med et spill som ikke er ferdig utviklet. spillet ble jo lansert 10/4, så det er jo utgitt Mpx selger det blant annet men du får prøve å starte på ny , evt reinstallere spillet og se om det hjelper.
Gummi-And Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Fryser hele spillet og du kan ikke gjøre en dritt, eller kan du forstatte snu på hodet ditt og kikke over animus skjermen? For jeg mener å huske at Animus maskinene klikker på starten av spillet (Det er meningen) også får hu kjerringa deg ut derfra også må du gå på romemt ditt å hvile.
Heilage Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Spillet er vel fortsatt under produksjon, og ingen skal egentlig ha tilgang til det. Så det vil si at du har lastet ned ulovlig. Ikke rart du opplever problemer med et spill som ikke er ferdig utviklet. Spillet har vært i butikkene i tre dager. Jeg har det allerede, mest fordi jeg har ventet på det i godt over et år.
Bjonski Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Spillet er vel fortsatt under produksjon, og ingen skal egentlig ha tilgang til det. Så det vil si at du har lastet ned ulovlig. Ikke rart du opplever problemer med et spill som ikke er ferdig utviklet. Spillet har vært i butikkene i tre dager. Jeg har det allerede, mest fordi jeg har ventet på det i godt over et år. wooops, jeg som ikke har fulgt godt nok med. unnskyld
Halvliter Skrevet 12. april 2008 Forfatter Skrevet 12. april 2008 Fryser hele spillet og du kan ikke gjøre en dritt, eller kan du forstatte snu på hodet ditt og kikke over animus skjermen? For jeg mener å huske at Animus maskinene klikker på starten av spillet (Det er meningen) også får hu kjerringa deg ut derfra også må du gå på romemt ditt å hvile. Ja, kan fortsatt snu på hodet og kikke rundt meg. Hmmm.. får fortsette å prøve litt då! Takk for hjelpa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå