WarpX Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Noen andre her som har fått opp combat til en (samme faction) som er i et helt annet område? Det forsvinner ikke før jeg drar over til et annet kontinent. Må være en bug...
wise™ Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Hm. Står CombatLoggen din på "Self", "Everything" eller "What happened to me?"?
WarpX Skrevet 13. april 2008 Forfatter Skrevet 13. april 2008 Everything. Har opplevd dette flere ganger.
DeadbeaT Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 nei, everything tilsier at du ser hva alle andre driver med å området også, området er større enn du skulle tro og er veldig greit å arena og slik fordi du kan se stealthed units som mottar og mister buffs, type feral aura f.eks
Frohman Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Lurte litt på den selv da det nye systemet kom.
Darth Kjell Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Jeg opplever ofte at etter at jeg har ganket noen, for så å dra til en ny zone, får jeg folkene opp i combat loggen. Hvis jeg f.eks ganker en i Nagrand, kan jeg fly til f.eks Netherstorm. Av og til da kommer "offeret" mitt opp i combat logg. Jeg vet han/hun ikke er i samme zone som meg, fordi jeg kan se ut i fra loggen at personen dreper mobs i Nagrand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå