espen88 Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Nå har jeg "rundet" Oblivion (hvis man egentlig kan kalle det det) opptil flere ganger. Biltt guild leder i alle guildene jeg kjenner, og gjort knights of the nine + shivering isle. Men nok om det.. Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve noen koder, som f.eks. gull-kode osv, men jeg får ikke opp den tekstboksen man skriver inn kodene i. Noe jeg syns er veldig merkelig, for jeg har fått det opp på andre PC-er jeg har spilt Oblivion på, men ikke på min Har prøvd alle knappene på tastaturet og sjekket controls instillinger, men ingenting av det hjelper Noen her som har opplevd det samme eller som kan hjelpe meg å fikse det?
LockBreaker Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 (endret) Har ikke opplevd noe lignende. Men er du sikker på at du har trykket på alle knappene? Det er den knappen oppe i venstre hjørnet med dette tegnet på seg: "§ og |" Endret 19. april 2008 av LockBreaker
espen88 Skrevet 20. april 2008 Forfatter Skrevet 20. april 2008 Har ikke opplevd noe lignende. Men er du sikker på at du har trykket på alle knappene? Det er den knappen oppe i venstre hjørnet med dette tegnet på seg: "§ og |" Ja, har prøvd alle knappene på tastaturet :S Til og med sammen med <Fn> knappen og <shift>,<Ctrl>,<Alt> osv.. ingenting funker :S
Crossfire Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Det kan være vanskelig å legge merke til at den kommer opp, for det er bare en markør som dukker opp nede til venstre. Altså ikke noe konsoll-vindu eller lignende som er vanlig med en del spill.
Mr_Petter Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Grunner for at du ikke kan få opp kommandolinjen(console) kan være en av følgende: 1. Du har vista 2. Du bruker bærbar pc Det er to måter å fikse dette på, den ene er å lese en hjelpeartikkel om problemet hos microsoft.com(husker ikke linken, dessverre) Eller den enkleste, som jeg bruker, å laste ned en modifikasjon fra www.tesnexus.com som heter Ring of Console. Det gjør at du kan aktivere kommandolinjen ved hjelp av å aktivere en ring i inventaren din. For at modifikasjonen skal funke må du laste ned noe som heter Oblivion Script Extender. Håper dette funker og lykke til mvh Mr_Petter
Crossfire Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Jeg har vista og får den opp uten å ha "fikset" noe...
atrax Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Kanskje laptopen din har et annet tastaturoppsett enn de andre PC-ene du har spilt det på? Prøv å endre det til Norwegian (Bokmål) eller English (United States). I Windows XP kan det gjøres fra "Regional and Language Options" i kontrollpanelet, usikker på hvordan du gjør det i Vista.
espen88 Skrevet 21. april 2008 Forfatter Skrevet 21. april 2008 ok Tusen takk for tips Skal prøve det ut
espen88 Skrevet 30. april 2008 Forfatter Skrevet 30. april 2008 Grunner for at du ikke kan få opp kommandolinjen(console) kan være en av følgende: 1. Du har vista 2. Du bruker bærbar pc Det er to måter å fikse dette på, den ene er å lese en hjelpeartikkel om problemet hos microsoft.com(husker ikke linken, dessverre) Eller den enkleste, som jeg bruker, å laste ned en modifikasjon fra www.tesnexus.com som heter Ring of Console. Det gjør at du kan aktivere kommandolinjen ved hjelp av å aktivere en ring i inventaren din. For at modifikasjonen skal funke må du laste ned noe som heter Oblivion Script Extender. Håper dette funker og lykke til mvh Mr_Petter Fikk det til å fungere med ring of console Tusen takk for hjelpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå