Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[LØST, på en måte...] Musepeker forsvinner etter siste Windows Update


Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti dette problemet:

Etter at siste oppdateringene fra Microsoft (08.04.2008) er installert, er musepekeren borte fra skjermen, kun tastaturet virker. Jeg har prøvd flere typer mus (PS/2, USB), men ingen ting hjelper, bortsett fra å kjøre gjenoppretting fra dagen før oppdateringen.

Vista Ultimate x64, stasjonær PC.

Endret av Aqualong
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ligner på dette problemet.

 

På det forumet foreslås det å:

-trykke ctrl+alt+del og log ut

-skru av Windows Defender fordi det ikke fungerer med Norton Internet Sec 07. Har du dette? Eller noe lignende, ekstra brannmur?

-posterne tror det kan være en bug i strøm instillingene. Skru av all strømstyring. Ikke hybernering, skru av disker etter 60min o.l.

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem, eneste måten jeg kunne fikse det var å gjøre en systemigjennomrettning og rulle den tilbake til før jeg installerte oppdateringen.

 

Dette er litt vrient å gjøre med bare keyboardet, men jeg trykker på windows-knappen på tastaturet så går jeg til "søk" og skriver "restore" dermed trykker jeg på "Systemgjenoppretning" og tar på det nederste alternativet så jeg kan bestemme selv hvor langt jeg vil rulle tilbake. Dermed velger jeg updaten jeg nettopp installerte og gjør en rollback.

 

Dette er uansett amatørmessig av Windows, og disse filene har blitt installert av seg selv to ganger på rad. Den eneste muligheten jeg har funnet så langt er å gjøre som jeg sa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...