HadHa Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 (endret) Jeg lot da en kamerat bruke pcen min i word. Etter dette, er bruken av taster, og scroll blitt rar. Den hopper rett ned, eller rett opp. Se vedlegg for å se hva jeg mener. På bilde 1, ser du det lille tegnet som indikerer "her kan du skrive". (Altså den streken som vanligvis blinker i ruter man kan skrive.) På bilde 2, har jeg scrollet et hakk opp - sucks. Jeg vil ha vanlig scrolling, altså at å scrolle "ett hakk" vil dra siden ned et hakk. og ikke ha samme retard scrolling som i word. Jeg spurte hva han hadde stilt på, og han hadde visstnok svart "ja" på en melding som gjaldt tastaturet uten å se hva han stilte på. Jeg går utifra at dette er grunnen. Og har googlet meg frem til en melding som "Vil du bruke tastaturet som scroll i alle program?" Anyone know what do to? -Mvh HadHa Endret 23. april 2008 av HadHa
HadHa Skrevet 23. april 2008 Forfatter Skrevet 23. april 2008 Bumper denne i håp om at noen som vet det kan ha oversett den.. Håper det går greit i og med at det er såpass lenge sia?
Dr. Mobius Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Hvis jeg forstår deg riktig vil løsningen være å fjerne haken i dette feltet.
HadHa Skrevet 23. april 2008 Forfatter Skrevet 23. april 2008 Hvis jeg forstår deg riktig vil løsningen være å fjerne haken i dette feltet. Herlig, Det gjorde susen! Som nevnt skrev jeg at min feilmelding var "i alle programmet". Men det var usikkert. Uansett - tusen takk, små ting som ikke fungerer gjør hverdagen grå -Mvh HadHa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå