Gå til innhold

Livet går sin gang i Lisboa


Anbefalte innlegg

Etter å ha traska rundt å sett mye fine ting, så slo det meg at livet ikke bare er herlig i storbyer som Lisboa. Midt i myldret av turiststeder fant jeg denne gamle damen som kikket forsiktig ut på "galskapen" med dagens vask på tørk. Bildet ble gjort om til sort-hvit fordi jeg syns stemningen forteller det meste...

 

post-83377-1207777933_thumb.jpg

 

Slakt i vei ;)

 

/Lasse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker motivet veldig godt, men synes du må få litt ris med tanke på det tekniske. Den redigerte versjonen er i hvertfall temmelig uskarp og ufokusert, noe jeg synes trekker den en del. Kanskje noen ser det som en effekt, men jeg synes ikke det ser ut som det er brukt bevisst.

 

Den beskjærte komposisjonen er forsåvidt grei, men må kanskje si meg enig i at det er mye rot rundt om på bildet. Man kan vel også si at dette er et signal om en ellers kaotisk levestandard, så det får gå. :p

 

Men et godt bilde, med noen tekniske utsettelser. ;)

Lenke til kommentar

Så lenge du ikke dreper oppløsningen på veien så kan du egentlig beskjære bildet som du vil. Jeg syntes din beskjæringen var bedre, men var ikke nok pixler i fila du la opp til å beskjære det slik, så da prøvde jeg noe annet.

 

post-116374-1207948492_thumb.jpg

 

Rediger, beskjær, skalér ned, skarp opp og lagre er rekkefølgen som duger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...