kljksd Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 (endret) La inn Repair mod nå nylig og da jeg kjørte spillet var savegamesene mine borte, backupen var "corrupted" så det funka heller ikke, så hvis det er noen som har kommet seg (med storyline) til Brain scorcher (jeg hadde nettopp skrudd den av) og litt cash til gear hadde det vært utrolig kjekt om de gidda å sende den til meg.... Endret 9. april 2008 av kljksd
Licht Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Den i Red Forest det er snakk om? Husker ikke alle detaljene av terminologien lenger...
kljksd Skrevet 9. april 2008 Forfatter Skrevet 9. april 2008 Den i Red Forest det er snakk om? Husker ikke alle detaljene av terminologien lenger... Ja det er den, hvist du har en sånn ville jeg bli evig takknemmelig!
Licht Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Beklager den litt sene responsen. Sjekk vedlegget, den inneholder både .sav og .dds-filen for en save like etter at jeg skrudde av Brain Scorcher. Du er fremdeles inne i installasjonen. Jeg har vært litt sløv med jobs og sånt på denne saven, så det er noen som er in progress fremdeles (og minst en av dem tror jeg er bugged). Ellers får du jo se hvordan ståa er, og avgjøre om du vil bruke den. Så får vi jo håpe at vi har patchet til samme versjon av spillet. x10_3.zip
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå