magneman Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 (endret) Hei, for en stund tilbake kjøpte jeg en AOE pakke som bestod av AOE 1 + 2 i tillegg til expansion packs til disse. For noen dager siden avinstallerte jeg spillene, men da jeg skulle avinstallere Expansion packen til AOE 1, fikk jeg denne meldingen: Direkte lenke: http://img529.imageshack.us/img529/553/aocerroryc5.jpg Det gikk jo helt fint å installere AOE 2, AOE 2 expansion pack og AOE 1, men altså ikke AOE 1 expansion pack? Endret 12. april 2008 av magneman
2ball_ Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 (endret) 1. har du prøvd både kontrollpanel og avinstalasjon verktøet som ligger i mappen? 2. du kan prøve å instalere et programm som avinstalerer...(noe muffens med den setningen) 3. ellers kan du jo bare nøye deg med å slette mappen den ligger i da... Mvh. 2ball(s) Btw: hvordan blir "Age of Empires" til AOC? (forbinder det med "Age of Conan") Endret 10. april 2008 av 2ball(s)
magneman Skrevet 12. april 2008 Forfatter Skrevet 12. april 2008 Ja det var AOE jeg mente. Det er redigert. Det som er rart er at age of empires expansion packen står ikke i kontrollpanelet/avinstallere programmer, meget merkelig, men det står i startmenyen i tillegg til at det fortsatt er filer i hard discen, så spillet er der fortsatt. Beklager for å ikke ha svart, har prøvd å finne en løsning på problemet andre plasser og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå