Gå til innhold

Call of duty 4 Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi prøver å tromme sammen ett COD 4 community startet for ca 3 uker siden , så du kan jo se på siden og diskutere med de brukerne som er der

Men de spillerene som foreløpig er der er vel kanskje ikke helt i deres liga , det er vel ingen av dem som har satset på XL5 foreløpig .

Lenke til kommentar
nice nice skal promote den siden fremover takk munk :)

 

:thumbup:

 

Du kan jo høre rundt der om det er noen som vil prøve å spille mot dere . Jeg er med i en cod 4 clan da , men den er såpass fersk , og lite seriøs foreløpig , så blir nok ikke så mye motstand der da .. hhehe

Lenke til kommentar
nice nice skal promote den siden fremover takk munk :)

 

:thumbup:

 

Du kan jo høre rundt der om det er noen som vil prøve å spille mot dere . Jeg er med i en cod 4 clan da , men den er såpass fersk , og lite seriøs foreløpig , så blir nok ikke så mye motstand der da .. hhehe

all motstand er god motstand. da kan det jo hende at dere lærer noe fra oss :)?

Lenke til kommentar

vVv, vision Valor victory, (Klanen jeg muligens er på vei inn i) er alltid på utkikk etter scrims og kommer nok til å være stor motstand dersom dere skal på XL, har i tillegg også et norskt medlem (vVv ExceLio). Hjemmesiden er www.vvv-gaming.com, så anbefaler å spørre der. Vil generellt sett anbefale deg å spille mot folk utenfor norges grenser da jeg føler nivået til norge i cod er meget middelmådig. Ikke vær redd for å spørre de beste folka der ute som iD (Laget som vant XL4), Reason osv.

 

Uansett, lykke til, kanskje vi sees på XL5.

Lenke til kommentar
vVv, vision Valor victory, (Klanen jeg muligens er på vei inn i) er alltid på utkikk etter scrims og kommer nok til å være stor motstand dersom dere skal på XL, har i tillegg også et norskt medlem (vVv ExceLio). Hjemmesiden er www.vvv-gaming.com, så anbefaler å spørre der. Vil generellt sett anbefale deg å spille mot folk utenfor norges grenser da jeg føler nivået til norge i cod er meget middelmådig. Ikke vær redd for å spørre de beste folka der ute som iD (Laget som vant XL4), Reason osv.

 

Uansett, lykke til, kanskje vi sees på XL5.

ja kanskje det ;) er enig med at nivået er relativt lavt men det er bare sånn det er .. kjenner en del spillere i genetiX som jeg spiller med i mm og privat matcher.. men hadde som sagt vært nice med et godt norskt cod4 miljø. med helge cuper og slike ting som f.eks www.halonorge.com har.

Lenke til kommentar
vVv, vision Valor victory, (Klanen jeg muligens er på vei inn i) er alltid på utkikk etter scrims og kommer nok til å være stor motstand dersom dere skal på XL, har i tillegg også et norskt medlem (vVv ExceLio). Hjemmesiden er www.vvv-gaming.com, så anbefaler å spørre der. Vil generellt sett anbefale deg å spille mot folk utenfor norges grenser da jeg føler nivået til norge i cod er meget middelmådig. Ikke vær redd for å spørre de beste folka der ute som iD (Laget som vant XL4), Reason osv.

 

Uansett, lykke til, kanskje vi sees på XL5.

ja kanskje det ;) er enig med at nivået er relativt lavt men det er bare sånn det er .. kjenner en del spillere i genetiX som jeg spiller med i mm og privat matcher.. men hadde som sagt vært nice med et godt norskt cod4 miljø. med helge cuper og slike ting som f.eks www.halonorge.com har.

 

Forskjellen på de som spiller Halo i Norge og de som spiller CoD i Norge er nok dessverre litt for stor. Her i Norge ville maks 2-3 lag kjempe om førsteplassen hver gang, mens de andre mest sannsynelig ikke hadde hatt no særlig til sjangs

Lenke til kommentar
vVv, vision Valor victory, (Klanen jeg muligens er på vei inn i) er alltid på utkikk etter scrims og kommer nok til å være stor motstand dersom dere skal på XL, har i tillegg også et norskt medlem (vVv ExceLio). Hjemmesiden er www.vvv-gaming.com, så anbefaler å spørre der. Vil generellt sett anbefale deg å spille mot folk utenfor norges grenser da jeg føler nivået til norge i cod er meget middelmådig. Ikke vær redd for å spørre de beste folka der ute som iD (Laget som vant XL4), Reason osv.

 

Uansett, lykke til, kanskje vi sees på XL5.

ja kanskje det ;) er enig med at nivået er relativt lavt men det er bare sånn det er .. kjenner en del spillere i genetiX som jeg spiller med i mm og privat matcher.. men hadde som sagt vært nice med et godt norskt cod4 miljø. med helge cuper og slike ting som f.eks www.halonorge.com har.

 

Forskjellen på de som spiller Halo i Norge og de som spiller CoD i Norge er nok dessverre litt for stor. Her i Norge ville maks 2-3 lag kjempe om førsteplassen hver gang, mens de andre mest sannsynelig ikke hadde hatt no særlig til sjangs

 

Jeg har mange på freinds lista min som holder ett rimelig høyt nivå på COD 4 og som er i claner , så jeg vil tru at litt motstand vil det være mulig å finne i evntuelle cuper .

Og påstå at det kommer til og dreie seg kun om 2-3 claner , kan jo være og ta litt i ..

Jeg mener at pr. dags dato virker det som synsing, vil tru at der er mange Norske rundt om som spiller COD 4 som man ikke har spilt med enda .

Og det er jo egentlig noe man ikke får sikkert svar på før at man har fått gjennomført evntuelle Norske cuper .

Lenke til kommentar

kanskje påtide å få et norsk og aktivt cod4 community slik at vi kan se hvilket norskt lag som faktisk er best. :) www.codnorge.com håper at alle Norske klan spillere og klan løse cod4 spillere registrerer seg der. slik at det faktisk blir noe cod4 miljø :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...