simen_gunnar Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Hei. Jeg har en Nokia n73. Under verktøy på denne er det noe som heter "Flash Spiller". Jeg har et flash spill jeg liker å spille, nemlig fly the copter :] Link: http://www.albinoblacksheep.com/flash/copter Er det noen mulighet for at jeg kan spille den av på mobilen?? takker for evt. svar !
serrghi Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Hm, hadde vært kult om det hadde funket. har samme mob, spent og se om det er noen som har erfaringer med nettop dette
esoteric Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Nope, dessverre. Mobilen har støtte for Flash Lite, ikke vanlig flash, som er en "letter" versjon for mobil telefoner.
simen_gunnar Skrevet 9. april 2008 Forfatter Skrevet 9. april 2008 Nope, dessverre. Mobilen har støtte for Flash Lite, ikke vanlig flash,som er en "letter" versjon for mobil telefoner. Ikke noen mulighet for å få Fly the copter til å fungere i flash lite altså?
esoteric Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 (endret) Nope, dessverre. Mobilen har støtte for Flash Lite, ikke vanlig flash,som er en "letter" versjon for mobil telefoner. Ikke noen mulighet for å få Fly the copter til å fungere i flash lite altså? Er ingen enkel måte å konvertere fra flash til flash lite på nei. Om det er mulig? Ja, det er det. Men det krever en del kunnskap, en del mer enn hva jeg kan værtfall Telefoner kommer nokk til og komme med vanlig flash ettervært men.. Fant et lignende spill da gamemobile.co.uk/vietconghelicopter Endret 9. april 2008 av jadz
simen_gunnar Skrevet 9. april 2008 Forfatter Skrevet 9. april 2008 We think your phone is a :Nokia N73 change it Is is compatible with your phone?: No :C
Symbian_Pro Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Du kan jo håpe at du får FlashLite 3 i en nyere FW versjon. Den støtter vanlig flash uten konvertering Har spilt flashspill på min N95 8gb. Kommer til og med inn på 2advanced V4 etter at jeg fikk flashlite 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå