Mr_Tiger Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 (endret) Hei, Har problemer med å ta det monsteret som står på dekket til hangarskipet. Dette er like etter generalen har blitt drept og jeg har blitt komandert til å gå på dekk, for å drepe den saken der. Etter det jeg har forstått virker ikke tac`gunneren på dette vesenet. Har prøvd å ta livet av han med bazukan, men det nytter ikke. Trur jeg har skutt ham 10 ganger. Hva er det jeg gjør feil, skal jeg treffe på et spesielt punkt....Hjelp!! Endret 9. april 2008 av cmf_Tiger
THE-DOCTOR Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Hei,Har problemer med å ta det monsteret som står på dekket til hangarskipet jeg er på. Dette er like etter generalen har blitt drept og jeg har blitt komandert til å gå på det for å drepe den saken der. Etter det jeg har forstått virker ikke tac`gunneren på dette vesenet. Har prøvd å ta livet av han med bazukan, men det nytter ikke. Trur jeg har skutt ham 10 ganger. Hva er det jeg gjør feil, skal jeg treffe på et spesielt punkt....Hjelp!! Ja! Skønner hva du mener. Jeg hadde det samme problemet. Skyt med bazukan på de gunnerne på armen og på skuldrene (skyt 1-2 ganger). Så sier de at du skal bruke tac gunnen. Da sikter du på de stedene du har skyti med bazukaen, så loader Tac gunnen. Så vitt jeg husker da! ;P Det er lenge siden jeg har runna det
Mr_Tiger Skrevet 9. april 2008 Forfatter Skrevet 9. april 2008 Har klart det nå. Trur det er mange som trur at det monsteret som står på dekket er den siste, men det er det ikke. Det siste monsteret kommer opp av sjøen og er digert! Det jeg hadde problemer med var den NEST siste. Får å ta denne lønner det seg å bruke den gunneren som går rundt og skyte ved venstre side av munnen....da faller han ganske fort. Får altså ikke bruke tac`n på denne. Tac`n får du bare brukt til siste monsteret som kommer opp av vannet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå