Moskus Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Det er lenge siden jeg har spilt Half Life 1, og jeg tenkte at det var på tide å gjøre det igjen. Jeg har en Kohjinsha SA1 til disposisjon som er veldig liten og lett, men har ikke allverdens av spesifikasjoner å skryte av. Jeg har installert Steam og HL1, og må kjøre i Software mode. Men jeg får ikke presset oppløsningen ned under 640x480 (tror at 400x300 eller 320x240 vil fungere mye bedre). Finnes det en switch/bryter jeg kan starte spillet med slik at det kjører i en lavere oppløsning enn jeg får valgt i menyen? Må jeg kanskje installere den "originale versjonen" fra CD? Har prøvd å google, men det var ikke så enkelt... På forhånd takk for hjelpen!
Mynotir Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Tror jeg ville anbefalt og bruke non-steam versjon om det er mulig. Steam tar tross alt litt ressurser.
Moskus Skrevet 13. april 2008 Forfatter Skrevet 13. april 2008 Ja, jeg installerte non-Steam versjonen i går. Fungerer betraktelig bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå