Niitra Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Hei! Jeg tror jeg er i samme situasjon som mange andre, så her er opplegget: Jeg er fascinert av Capoeira, og ønsker å lære ihvertfall et par "moves", men bor timevis unna skoler o.l. Noen som har forslag/tips/erfaringer? Eller som kan forklare hva men trenger osv? Eller, hva ville du gjort, foruten å gi opp? Beklager denne litt.. rare forespørselen =)
Niitra Skrevet 9. april 2008 Forfatter Skrevet 9. april 2008 http://www.learncapoeira.com/ Takker!! Hehe verre var det tydeligvis ikke.. Men du! Kan man laste ned videoer fra den sida, eller streamer de? Har planer om å flytte snart og blir uten internett i månedsvis.. Lurer fortsatt på andre ting som f.eks hvordan jeg kan bli myk nok og fleksibel nok til å utføre visse moves men får ta en liten research på det. Igjen, takk =)
P-in-P Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Den siden feilet hos meg etter at den hadde loadet en stund, men om det er streaming så går det fortsatt ann å laste filmene ned. Det er bare å google streaming downloader eller noe i den dur så finner du nok et eller annet du kan bruke for å skaffe filmene.
Niitra Skrevet 10. april 2008 Forfatter Skrevet 10. april 2008 Feilet... Hmm både i Firefox og IE? Oki da prøver jeg fram. Takk for kjapp respons, P'n'P!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå