Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

utorrent har slutta å virke. Har Canal Digital strupa nettet?


Anbefalte innlegg

Sitter på CD nett i Oslo. I dag når jeg skulle laste ned noen nye torrents så fikk jeg invalid url når jeg kjørte mot en rekke forskjellige trackere. Fant ingen løsning så jeg banka inn Bitcommet. Det går veldig tregt. Laster ned med 10 kbps på en torrent jeg VET er godt seedet. Sitter på en 16 Mbit linje og er vant til helt andre torrent hastigheter enn dette.

 

Er det noen andre som har lignende erfaring? Vil gjerne vite om det er et problem hos MEG eller om det er Canal Digital som har aliert seg med Simonsen og Tøndel. Det går som sagt tregt mot alle trackere jeg prøver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Send en mail å klag på linjen, du får ikke tjenesten som er avtalt. Det kan de ikke ha lov til? Har du sjekket en vanlig nedlastning via http/ftp? Hva gir det deg i hastighet.

 

Har faktisk ikke sjekka det i dag, men jeg klarer stort sett å maxe linja mi med det oppsettet jeg har.

 

Får ta et par alvorlig filoverføringer fra Easynews og sjekke hastigheten :-)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei!

Er den forsatt strupet?

Jeg får ikke lastet ned en demo fra GAMER.NO med ABC Bittorrenten.

Når jeg kjører hastighets sjekken til HW.NO og ITAVISEN får jeg en fart på rundt 3-4000 kbit/sekund, men når jeg laster fra giganews går det så det suser med 16000 kbit/sekund som er den farten jeg betaler for.

Opplasting på 3200 kbit/sekund fungerer også bra.

 

Er det noe man kan gjøre for å få fart på torretene ??

 

Edit:

Fikk dette når jeg testa på SPEEDTEST.NET

281074978.png

Endret av oljones
Lenke til kommentar

Virker ikke som min linje i Bergen er strupet ihvertfall. Bruker utorrent, har slått på kryptering og sjekket at aktuelle porter er åpen.

 

Sjekk også hastighet på www.tptest.se. Den og speedtest.net pleier å vise litt mer rell hastighet enn hw.no og itavisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...