Donnie Darko Skrevet 12. april 2008 Forfatter Skrevet 12. april 2008 (endret) Hvilken størrelse skal du ha logoen i? Jeg har denne her, men den blir vel for stor... Edit: "Comunity" skrives vist "Community"... Tusen takk. Jeg tror jeg bruker den Jeg vet ikke hvilke str. jeg skal ha den i EDIT - Bakgrunnen var feil. Vet du hvordan den får lik bakgrunn som siden? Du kan forresten se hvordan den ble: http://www.younor.meektube.com Endret 12. april 2008 av Commencal
Engel_Linn Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 (endret) Det var ikke bare bakgrunnen som var feil, størrelsen også. Funker dårlig å skalere bildene som skal brukes på nettsider, det ser du kanskje. jpg-filer er heller ikke å anbefale. Bruker du png eller gif blir bakgrunnen gjennomsiktig Endret 13. april 2008 av Engel_Linn
Aetius Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Bumping tillates kun unntaksvis, og da kun etter 24 timer. Dette er å utnytte vår velvilje på dette punktet, da det står i retningslinjene at bumping ikke er tillatt. Tråden stenges, og noen bør puste lettet ut over at det ikke ble advarselsøkning denne gangen.
Anbefalte innlegg