Tanner Skrevet 8. april 2008 Forfatter Skrevet 8. april 2008 Moderatorene på dette forumet liker det kanskje ikke men en EULA har ingen juridisk makt i seg selv, i alle fall er det slik jeg har oppfattet det. Når du spiller på en privat server klient er det ikke alltid du har godtatt en EULA. Derfor kan du heller ikke klandres for å ikke følge den. Du må mest sannsynlig lese gjennom EULA'en når du starter spillet. Og den forrige tråden ble stengt av en grunn, UO koster penger. Det må du nok dessverre ikke.
Bjonski Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Welcome to Ultima Online™!With Ultima Online™: Mondain's Legacy and a host of new player friendly features, new citizens of Britannia should feel more welcome that ever. Here is a quick guide for how to get started… 1. Get the UOML game client. a. You can download it from these places… * Download from FTP here * Download from Fileplanet here 2. Get a UOML account creation code. a. Go to www.uogamecodes.com and press the new account button, on the left hand side of the page. Follow the instructions to create a new account. 3. Start up Ultima Online™, log in, and you are ready to play. You can download the manual from www.uo.com/uomlmanual, which covers many game play basics and describes the new content in Mondain's Legacy. You should also visit www.uo.com/newplayer, which covers many UO gameplay basics. Also, as you play and new questions arise, be sure to go to guide.uo.com, a comprehensive and detailed guide to just about everything in Ultima Onine™. See you in Britannia! The UO Team
Mynotir Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Moderatorene på dette forumet liker det kanskje ikke men en EULA har ingen juridisk makt i seg selv, i alle fall er det slik jeg har oppfattet det. Når du spiller på en privat server klient er det ikke alltid du har godtatt en EULA. Derfor kan du heller ikke klandres for å ikke følge den. Du må mest sannsynlig lese gjennom EULA'en når du starter spillet. Og den forrige tråden ble stengt av en grunn, UO koster penger. Eh, kanskje du skal holde kjeft om du ikke har noe nyttig å si? Du vet nå ikke hva du snakker om og du bare lister opp motargumenter som ikke holder mål. Jeg vet ikke om UO men nesten alle private servere jeg har spilt på, som begynner å bli ganske mange, har ikke hatt noen EULA utover deres egen i klienten. Den forrige tråden ble stengt av en grunn. Fordi moderatoren mente at det var piratkopiering. Om det er sant eller ikke, vet jeg ikke. Det er det jeg, du også antar jeg, har snakket om i HELE denne tråden.
Tanner Skrevet 8. april 2008 Forfatter Skrevet 8. april 2008 Jeg logger av nå, må titte innom forumet imårgen å se om den er stengt eller ikkke. Men en ting, om den blir stengt bare av den grunn at dere har mistanke om ulovligheter eller noe dritt som dere bare finner på. så synes jeg det er idiotisk.
Bjonski Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 (endret) Jeg logger av nå, må titte innom forumet imårgen å se om den er stengt eller ikkke. Men en ting, om den blir stengt bare av den grunn at dere har mistanke om ulovligheter eller noe dritt som dere bare finner på. så synes jeg det er idiotisk. Så det er idiotisk at jeg ikke fikk brukt den stjelte bilen? Quoter Moderator: piratkopiering og annet som bryter med noens EULA bryter med reglene for dette forumet av denen grunn stenges tråden. klage på stenging kan sendes på meg på PM. Endret 8. april 2008 av Bjohansen
Ståle Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Hvis du far lane en bil til a kjore til og fra jobb, er det ikke "piratkopiering" a bruke den til a kjore til Lidl, men det er allikevell ulovlig.
Bjonski Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 (endret) Hvis du far lane en bil til a kjore til og fra jobb, er det ikke "piratkopiering" a bruke den til a kjore til Lidl, men det er allikevell ulovlig. Neida, men tror nok du forstår godt hva jeg mener. Endret 8. april 2008 av Bjohansen
qazy Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Slutt å leke politi. Du har rapportert til moderatorene, flink gutt. Tråden kan det diskuteres videre i til den evt. stenges.
Bjonski Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Slutt å leke politi. Du har rapportert til moderatorene, flink gutt. Tråden kan det diskuteres videre i til den evt. stenges. Vi diskuterer jo.
Alastor Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Tråden stenges. Trådstarter skal få lov til å sende meg en lang fin og velbegrunnet pm rundt hvorfor privatserver er lov når spillet lever i beste velgående ellers. Klarer han det, åpner vi tråden igjen. Klarer han ikke.. så får vi se hva som skjer.
Anbefalte innlegg