Gå til innhold

problemer med canon mp600r og vista


Anbefalte innlegg

jeg har da ufrivillig vista på pcen, noe som skaper problemer her og der. denne gangen er det printern. har en canon mp600r som emne forteller. driver å alt er på maskinen. og printer står som klarer under "skrivere" MEN når jeg skal printe ut noe spytter den kun ut et ark uten å sette noe blekk på det :( og sier seg ferdig med det. vis jeg derimot går inn på egenskaper på printern og trykker print test side, ja da skrivern som den skal. det skal også nevnes at nettverksverktøyet som canon tilbyr nekter å åpne seg i vista. ingen ting skjer når jeg prøver å gå inn på det. så printern er satt opp gjenom windows sin egen metode. (egenskaper - port - blabla)...

 

btw: fikk printa ut 3 sider i går. etter å ha byttet fra RAW til LTR. har prøvd å bytte fram og tilbake i dag men kun blanke sider..

 

noen andre som har hatt noe problemer med dette? eller noen som har en løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sorry bump. men er det ingen som vet er utrolig irriterende å ikke få printa ut, må liksom sende det jeg skal ha printa ut til laptopen til kjærsten som kjørere xp, for å printe ut.

 

Prøv å gå til Canon sine sider og last ned driver og program til Pixma MP 610 den skal virke for Vista og til 600, leste et sted hvor det løste problemet men husker ikke hvor

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...