Gå til innhold

Er denne ganske grei til spilling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får en E8500 til omtrent samme pris som Q9300 du lister, og i spill vil jeg si E8500 er overlegen ut av esken. Begge klokker nok bra, men den lave multien på Q9300 gjør det mer vrient å få noe fart ut av den.... Selv om du gikk for E8400 og sparte noen kroner, vil dualcoren være absolutt best til gaming, og er veldig mye kjøligere som igjen gjør at du kan satse på lavere støynivå..

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Går for quadcore, og 3.4ghz vil ikke være noe problem tror jeg`? er hvertfall ikke det med q6600 selv med lav multiplier, skal jo ikke ha 4ghz+ på en medium luftkjøler.

 

Quaden er jo jevnt raskere og mer framtidsikker og skal selvfølgelig klokkes.

 

Big Typhon så bra ut ;).

Endret av jajaja1
Lenke til kommentar
Går for quadcore, og 3.4ghz vil ikke være noe problem tror jeg`? er hvertfall ikke det med q6600 selv med lav multiplier, skal jo ikke ha 4ghz+ på en medium luftkjøler.

 

Quaden er jo jevnt raskere og mer framtidsikker og skal selvfølgelig klokkes.

 

Big Typhon så bra ut ;).

 

Jeg kjørte også en Q6600 på 3.3-3.4ghz, og forskjellene i spill og spilltestene i 3dmark06 på den og min [email protected] er helt vanvittig. At det noensinne kommer til å dukke opp et spill som skalerer bra med Quad er jo diskutert mye på forumet, og akkurat til spill er ikke quad noen fordel. Bruker du derimot den til arbeid med videoredigering o.l. som støtter quad, ja så er det en fordel. Men til spill er det IKKE mere fremtidsrettet med en quad, det tror jeg de fleste med innsikt i spill koding er enig i..

Men det er jo tøft med Quad da, dog det teller ikke mye for en gamer;)

TRUE må til for bra temps på Quad klokking, Big Typhon kommer til kort mot denne...

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...