virea Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Klippet fra en annen tråd: "Et litt annet problem; Når man låser opp telefonen etter å ha fått melding, så har jeg en tendens til å klikke bort beskjeden om "tastlås av", med den røde tasten (rask på labben her også). Men da fjerner man også "1 ny melding mottatt"-beskjeden. På min forrige telefon, E65, så la det seg da en linje i aktiv ventemodus, under programlinjen, som jeg kunne klikke på for å gå direkte inn i meldinga. På N82 må jeg må inn via meldinger, innboks etc.. Jeg finner ingen meny der jeg kan stille inn hva som skal vises i tillegg til kalender/wlan/søk internett osv. Det burde jo vært en mulighet til konfigurere denne menyen, på lik linje med E65? Noen som vet? Helf, helf!" Håper noen vet!
Vighan Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Det finns ingen mulighet for å stille hva som skal være i aktiv ventemodus på N serien. Kun E serien som har denne muligheten.
geirbergmann Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Det finns ingen mulighet for å stille hva som skal være i aktiv ventemodus på N serien. Kun E serien som har denne muligheten. Du kan alternativt installere "ShakeSMS". Da bare rister du på tlf og meldingen kommer opp. Også når det er tastelås på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå