Gå til innhold

OneCall kundeservice, en saga bløff?


Anbefalte innlegg

Er det flere her som bruker OneCall?

 

Har abn. hos Onecall og hatt det i ca 1 år nå.

For en stund siden så ble de kjøpt opp av Network Norway og dette betydde at vi gamle kunder ville få nye sim kort.

 

Dette skulle tre i kraft 26. mars 2008 noe det også gjorde. Men da begynte problemene. Har ikke kunne sendt sms siden det. Sendte mail omgående om problemet, men tenkte jeg også ville ringe for å høre. Etter 20 min i tlf svarte det endelig, jeg måtte endre nettverksforbinnelsen min til GSM, og passe på at tlf stod oppført med det nye meldingsentral nr. Dette stemte, jeg restartet tlf men nei, fortsatt kunne jeg ikke sende sms. Heiv meg på tlf til kundeservice igjen, men denne gang ringte det og det ringte og det ringte, så jeg ga opp til slutt og tenkte at de vil sikkert svare meg på mail.

 

Etter noen dager hadde jeg ikke hørt noe, og jeg sendte da en purring på mailen. Samtidig med dette var jeg inne på mine sider på Onecall.no og sjekket feilmeldinger og det viste seg at de hadde problemer med sending av sms. Dette problemet varte ca ett døgn og da var det rettet opp i ifølge Onecall sinde sider.

 

Jeg skulle gjerne ringt dem igjen, men det er her sjokket kom. I følge Onecall sine sider så skal det koste meg 0,89 øre pr. min å ringe til dem, på min faktura er jeg blitt belastet 5 kr pr. min!?! Og det har ikke jeg råd til da man må beregne ca 1 time eller mere for å komme igjennom.

 

Har sendt utallige mail til dem og jeg sitter her nå 8 april og kan fortsatt ikke sende sms.

 

Jeg håper inderlig at Onecall fikser opp i dette umiddelbart og at det foreligger en fin kompensasjon for dette tullet. Eller så skal det vel ikke så mye til for at man bytter leverandør!

Endret av Pcdude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig dårlig service av dem syns jeg!..

 

Jeg hadde et annen problem med dem.

Hadde autotrekk på kontoen min for det som jeg ringte for hos dem. Så gikk det vell 8 mnd. Da ringte de meg:

Vi ser at du har sotti deg opp på autotrekk på ditt telefonnummer fra konto nummer ############

 

Ja svarte jeg.

 

Da sa de:

Men vi har ikke trukket noen penger fra din konto. De har skjedd en feil i systemet så vi har nå tatt 3128 kr av din konto som du har ringt for og håper ikke det skaper noen problemer for deg.

Da ble jeg så forbanna at jeg krangla med de i 2 mnd, Fikk tilbake alle pengene. For de skulle jo styre det pengetrekk greine. Jeg ser jo sjeldent på min konto.

Ordna seg til slutt og jeg bytte oppratør med engang etter denne hendelsen.

 

One call er no DRITT :mad:

Lenke til kommentar

Ja kan vel ikke si at de har vist seg fra sine gode side her. Abn de har er jo greie å billige, men det skal jo ikke være slik at når man har et problem så skal man måtte bruke flere mnd på å få det fikset.

 

Nei det kan nok se ut til at jeg bytter operatør om ikke så lenge.. Men så er vel spørsmålet, er gresset virkelig grønnere på den andre siden...

Lenke til kommentar

Man kan gjerne velge NetCom eller Telenor som oftest rydder opp i slike problemer på et blunk, men da må man være villige til å gjerne betale det dobbelte i mobilregninger.

 

Pris og service har gjerne en sammenheng.

 

Bruker forresten OneCall selv, og har ikke opplevet store problemer hittil. Heldigvis.

Lenke til kommentar

Fikk ødelagt SIM-kortet mitt på søndag. Ringte derfor OneCall på mandag, og i dag tirsdag lå det et nytt SIM-kort i posten. Jeg syntes dette var glimrende service. Satt knapt tre minutter i kø på telefonen, og neste dag lå det et nytt SIM-kort i postkassa. Personlig mener jeg dette er god service fra OneCall.

Lenke til kommentar
Fikk ødelagt SIM-kortet mitt på søndag. Ringte derfor OneCall på mandag, og i dag tirsdag lå det et nytt SIM-kort i posten. Jeg syntes dette var glimrende service. Satt knapt tre minutter i kø på telefonen, og neste dag lå det et nytt SIM-kort i postkassa. Personlig mener jeg dette er god service fra OneCall.

 

Det er jo fordi hvis du ikke har noe simkort tjener jo ikke de penger.

Lenke til kommentar
Fikk ødelagt SIM-kortet mitt på søndag. Ringte derfor OneCall på mandag, og i dag tirsdag lå det et nytt SIM-kort i posten. Jeg syntes dette var glimrende service. Satt knapt tre minutter i kø på telefonen, og neste dag lå det et nytt SIM-kort i postkassa. Personlig mener jeg dette er god service fra OneCall.

 

Det er jo fordi hvis du ikke har noe simkort tjener jo ikke de penger.

Tror neppe det var primærmotivet deres, men det er én teori.

Lenke til kommentar
Fikk ødelagt SIM-kortet mitt på søndag. Ringte derfor OneCall på mandag, og i dag tirsdag lå det et nytt SIM-kort i posten. Jeg syntes dette var glimrende service. Satt knapt tre minutter i kø på telefonen, og neste dag lå det et nytt SIM-kort i postkassa. Personlig mener jeg dette er god service fra OneCall.

 

Det er jo fordi hvis du ikke har noe simkort tjener jo ikke de penger.

Tror neppe det var primærmotivet deres, men det er én teori.

 

Ja, hehe :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...