Gå til innhold

Vis dine fotballsko


M4ds

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om denne er laget før eller noe sånt, men jeg tenkte kanskje forumet kunne ha bruk for en tråd der man kan vise sine sko, og evt komme med spørsmål/inspill.

 

Ettersom det finnes en fotballsko-tråd, og alt innen fotballsko snakkes om der, er det kanskje mye å lese for å se etter evt personer som legger ut bilder av sine sko.

 

Bare ta et/flere bilde® av skoene dine, og legg dem ut her. Enklere er det ikke :p

 

Dere kan stenge denne tråden hvis den ikke er nødvendig. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mobilen min er kappet, og digital kameraet mitt funker fett, men jeg har mistet en overførings kabel, så jeg poster gamle bilder (som selvfølgelig er bilder av eldre sko)

 

Det er:

Nike Five 5 First Touch II - Black / Gold Metallic

&

Nike Mercurial Talaria III - Blue / Silver

 

Skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte Talaria :p, men så er jo bildene ell gamle. ;)

post-152215-1207922568_thumb.jpg

post-152215-1208266758.jpg

Endret av Chauz
Lenke til kommentar
183031.jpeg

 

Mine nyeste ervervelser. Brukt de én gang på kunstgress, aldri mer. Jeg vil heller spare dem, og få gratis nye når de blir ødelagt etter bruk på vanlig gress.

 

Jeg har ikke bilde av Vapor III sølv/rød/svart...

får man gratis nye hvis de blir ødelagt på vanlig gress?? :ohmy:

Lenke til kommentar
183031.jpeg

 

Mine nyeste ervervelser. Brukt de én gang på kunstgress, aldri mer. Jeg vil heller spare dem, og få gratis nye når de blir ødelagt etter bruk på vanlig gress.

 

Jeg har ikke bilde av Vapor III sølv/rød/svart...

får man gratis nye hvis de blir ødelagt på vanlig gress?? :ohmy:

 

det kommer jo ann på, hvis du bruker skoa hele tia og de blir herpa pga slitasje så får du jo ikke nye. men hvis de ser helt fine ut og feks det blir hull på innsiden eller noe uten at du har brukt dem så mye så kan du reklamasjon . jeg har fått reklamasjon på sko 2 ganger tror jeg.

Lenke til kommentar
For Nike?

 

 

Mine blir som oftest ødelagt av hull, pga jeg spiller som midtbane sentral

 

det er vel på alle ting som man kjøper egentlig, sko skal vel holde i minst ett halvt år. De skoa jeg har fått reklamasjon på er vapor II pga at de revnet på sidene og Puma King grussko pga hull på toppen. men det er mange som ødelegger skoa med vilje bare for å få nye sko, det er jo ikke lov så jeg håper at ingen her ihvertfall gjør det for å lure butikken.

Endret av DMATHISEN
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 10 måneder senere...

Hoisann dette blir et langt innlegg :p

 

Skoene jeg har pr.dags dato er disse:

 

NIK_10011_F.jpeg

I hvit med vanlige knotter og oransje med metallknotter (di oransje er by the way strøøøkne ;) ).

 

Puma Cellerator med skruknotter (finner ikke bilde av dem,men jeg husker reklamen for skoene,Hristo Stoichkov som løper rundt i grønn ansiktsmaling pga han har blitt til et monster av skoene..Hehe..artig liten sak).

 

Nike (et eller annet,husker ikke navnet på dem) som ruud bruker her.

_39806387_ruud_goalafp33.jpg

 

Husker ikke navnet på skoen men her er bilde av den:

 

adidas_predator_pulsion%20trx.jpg

 

Dette er selvfølgelig bilde av takedownmodellen,men jeg har den dyreste (takeup?hehe).

 

Så har jeg takedownmodellen av denne (kjøpte den i thailand av alle ting,ekte).

adidas_predator_absolute_trx_fg.jpg

 

Samt denne med FG knotter

swerve_shoe1.jpg

 

 

Disse i sort og grønt

561054.JPG

 

Og sist men ikke minst disse:

727311.JPG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...