Gå til innhold

Hvor burde jeg kjøpe cowon d2?


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe cowon d2 8gb versjon siden den skulle ha god lyd

og ha 52 timer batteritid med musikk som da er helt fantastiskt (samtidig som den har touch screen :thumbup: )

Er det noe lurt og bestille dette fra amazon.com pga amerikanske stikkkontakter funker dårlig i norge, og att det tar 1 måneds tid fra du bestiller det til du får det i postkassen.

Hvor bestilte dere denne ifra? eller hvor anbefaler dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

amazon sender ikke ting til norge engang :p uansett, anbefaler en 2GB spiller og 16GB minnekort over en 8GB spiller om du da ikke trenger hele 24GB, vostok har 16GB kort med billigste pris i norge óg så passer bra

Lenke til kommentar

Selger ikke amazon til norge o.O

Burde kanskje sjekket det først :ermm:

 

Har sett på Dahle Import ja er vell en av de billigste plassene du får dem kjøpt i norske priser.

18 gb på en mp3 spiller for holde! :p men blir mp3 spilleren noe tregere av at du fyller den opp med musikk på internminnet istedet for kort?

 

Mens jeg var igang med og mase kan jeg og spørre hvor lang tid det tar og overføre ca en 4mb sang til spilleren?

Og hvordan er det med videokomprimering for rett filformat til mp3 spilleren? følger det med noe program fra cowon eller?

 

Hadde vært kjempemessig og fått svar på dette for da er jeg sikker på og kjøpe denne ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Selger ikke amazon til norge o.O

Burde kanskje sjekket det først :ermm:

 

Har sett på Dahle Import ja er vell en av de billigste plassene du får dem kjøpt i norske priser.

18 gb på en mp3 spiller for holde! :p men blir mp3 spilleren noe tregere av at du fyller den opp med musikk på internminnet istedet for kort?

 

Mens jeg var igang med og mase kan jeg og spørre hvor lang tid det tar og overføre ca en 4mb sang til spilleren?

Og hvordan er det med videokomprimering for rett filformat til mp3 spilleren? følger det med noe program fra cowon eller?

 

Hadde vært kjempemessig og fått svar på dette for da er jeg sikker på og kjøpe denne ;)

 

 

Spilleren blir tregere av at du fyller spilleren, men det merkes mest på oppstart. Kanskje snakk om er par sekunder ekstra når du starter opp, merker ikke noe på menyer.

 

Er tregt å overføre via spilleren, det er et annet pluss med å ha minnekort over internminne - du kan bruke en minnekortleser og mangedoble hastigheten.

 

Følger med program som fungerer utmerket til konvertering, er også massevis tilgjengelig gratis på nett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...