Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ingen respons og feil med startmeny (Vista)


Anbefalte innlegg

Noen ganger slår PC-en seg helt vrang, og vil ikke åpne programmer, hvis jeg har IE åpnet, får jeg ikke nye faner, kan ikke trykke på linker osv. Jeg kommer ikke inn på startmenyen (Får bare windows update, µtorrent og standardprogrammer opp).

 

Hva kan dette komme av, og hvordan kan jeg fikse det ? Det pleier å komme seg etter en omstart, men det skjer for ofte til at det "burde" vært tid for restart.

 

PC-en det er snakk om er en Acer Aspire 5920G

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen ganger? vil det si etter at den har stått på en stund? I så fall kan det være en minnelekasje.

 

Sitat av Fenderebest Hentet fra her:

 

"Minnelekasje:

Et program eller modul som allokerer minne men som ikke frigjør det igjen når det ikke trenger det. Derfor vil det etter tid vokse og ta fryktelig mye minne og systemet ville kunne bli tregt og vil tilslutt stoppe helt."

Endret av the_masked_cow
Lenke til kommentar

Hadde et lignende problem med samme maskin... Kunne ikke åpne noen vinduer, det være seg kontrollpanel, Min Datamaskin, Dokumenter på noen måte. Fikk tak i et program som het RegCure, som fant 1000-1500 feil i Vista, satte programmet til å rette alt... Ved neste oppstart var det INGEN problem! Det er virkelig et program som funker :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...