Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ta ut spylervæsketank på Accent 2000 mod


Anbefalte innlegg

Vet noen hvor jeg får tak i reparasjons-/servioe manual for Hyundai Accent 2000-mod ?

 

Accent'en min har en sprekk i spylervæsketanken som jeg vil fikse selv da jeg etter å ha fått tilbud fra et verksted ser at her kan jeg spare en rimelig grei sum ved å la hendene mine bli litt skitne. Jeg har ikke skrudd noe særlig på bil før, men jeg er rimelig nevenyttig og mener at dette bør være en forholdsvis enkel sak.

 

Etter å ha tatt en lett inspeksjon har jeg likevel vondt for å se hvordan jeg tar av skjermen (foran, nede på bilen) som sperrer for tanken. Jeg har prøvd å finne reparasjonsmanual på nettet for denne bilen, men uten hell.

 

Har noen et par tips (om det så være om hvordan skjermen tas av, hvor jeg får tak i en manual for bilen eller begge deler)?

 

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri skrudd på Accident, men vil tro at det hjelper å demontere innerskjermen (som regel svart plast på innsiden av hjulbuen. Disse sitter gjerne festet med en kombinasjon av skruer og klips, og er bare å plukke løs uten å ta av andre ting først. Når dette er av vil du lettere kunne komme til for eventuelt å fjerne støtfangeren, som helt sikkert sitter skrudd fra undersiden/innsiden med skruer og støttestag. Noe særlig mer burde det ikke være nødvendig å fjerne for å kunne demontere tanken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...