Gå til innhold

Sony Bravia W4000 noe å satse på?


Anbefalte innlegg

Nå var jeg nesten klar til å kjøpe plasma panasonic. Så viser det seg at TV'n også skal brukes tiø wii spill. Så da bør jeg vel unngå plasma pga fare for innbrenning?

 

Mitt første søk etter LCD TV ga meg dette forslag:

http://www.sony.no/view/ShowProduct.action...&source=rss

 

Noen som kjenner til grunner for å unngå sony sine apparater?

Evt. andre forslag str 40-42'.?

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle kjøpe dette tvet selv, sony'en.

 

Kommer i mai en gang, men lurte på om det var lurt å bestille det nå eller vente litt. Prisen er 15 999 på komplett og det er ikke så ille :)

 

Ja? Så du vet noe bra om apparatet? Finnes noen tester? Eller vet du at w3000-serien var ok nok? Jeg synes omtalen av den serien har vært litt sprikende for de ulike modellene. Men har ingen egen erfaring.

Som det sies her, prisen faller sikkert litt etter hvert....

Lenke til kommentar
Har kommet endel flere priser i prisguiden på denne tven nå, skjønner ikke at disse kan stemme derimot. 12k for en tv som for knappe 2 uker siden ble lansert med en ca. pris på 16000,- (Snakker her om 40").

 

Takk for info. Dette høres jo interessant ut! Kan hende Sony nå vil ha en større del av markedet. Jeg likte det jeg leste om W4000. Likte også tanken på å fylle den svarte skjermen med "månedens bilde" når Tv'n ikke brukes. Men vet fremdeles lite om hvor gode w3000 serien var, er.

Lenke til kommentar
Har kommet endel flere priser i prisguiden på denne tven nå, skjønner ikke at disse kan stemme derimot. 12k for en tv som for knappe 2 uker siden ble lansert med en ca. pris på 16000,- (Snakker her om 40").

ja det var overraskende, kanskje betyr det at de legger denne såpass lavt at det kommer en som er hakket bedre,

feks kdl-40w4100 som har 100hz motion flow, i prisklassen rundt 15k. slik jeg tolker sony i sverige sine svar på

denne linken http://m.prylportalen.se/xhtml/viewArticle..._MKF828.dbp.asp

kommer 4100 serien til sverige også, og da kan jo ikke norge være dårligere...

Lenke til kommentar
Jeg er også interessert i en Sony tv. Sony følger vel opp med X serien og da blir vel det fortsatt toppmodellen? Noen som vet?

hvis de bruker ca samme navn som i usa vil x serien forsvinne og bli erstattet av z serien. disse har muligens led baklys, dvs vil få en vesentlig forbedring i kontrast.

i sverige vil w4000 serien visstnok få et nytt medlem w4500 ca i september som har 100hz og et nytt kortsystem for krypterte signal. tipper samme dukker opp i norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...