Gå til innhold

Hjelp til valg av spill!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøpe et spill til min Xbox 360 i morgen, men vet ikke helt hvilket. Jeg liker mange typer spill, både: Skytespill, Action, Eventyr, RPG og slikt :) Trenger ikke et spill med Online mulighet så lenge spillet er langt og godt, å at det er et spill som går ann å spille igjen å igjen!

De spillene jeg har sett på er:

 

Dead Rising

Halo 3

Mass Effect

Eternal Sonata

Bioshock

 

Har lest mangen annmeldelser av disse spillene, men vil gjerne vite hva dere andre mener? :) Hadde vert fint om dere kunne gi litt informasjon om hva dere synes om spillene og gi karakter fra 1-10 på ting i spillet :)

 

F.eks:

 

Bioshock:

- Grafikk: 7/10

- Spillbarhet: 9/10

- Historie: 5/10

 

Håper noen har lyst til å hjelpe meg litt med dette :) (Kom gjerne med egne anbefalinger av spill)

Endret av Xiwi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dead Rising

Grafikk - 7 Likte grafikken også var den lignende som Grand Theft Auto san andres.

Story - 5 Kan jo, ikke si det er årets story, men bra nok.

Gameplay - 7 Likte gameplayet, men blir litt rotete.

 

Halo 3

Grafikk - 9 Grafikken er fin, men noe jeg ikke liker helt.

Story - 10 Jeg elsker grafikken, som jeg har gjort på alle spill.

Gameplay - 8 Likte gameplayet, men det ble lett. Men online delen er utorlig kul.

Lenke til kommentar

Ganske vanskelig å komme med noen gode råd på hvilket spill du bør kjøpe.

Med tanke på at man ikke vet hvilket typer spill du liker.

 

Singel Player eller Multiplayer over Xbox Live?

 

Liker du first person shooter FPS og spille multiplayer over Xbox Live.

Bør du velge Halo 3 ( 8/10 ) av de spillene du har satt opp.

 

Men visst du ikke har disse tittlene bør du også se på disse :

 

1. Call of Duty 4 , 10/10 ( anbefales, men er sterkt vanedannende)

2. Rainbow six Vegas 2 8/10

 

Singel Player ikke over Xbox Live

 

1. Bio Shock ( 9/10 )

2. Mass Effect ( visst du liker denne typen spill )

Lenke til kommentar

Obs var for snar å lese posten din .. hehe

 

Bioshock er meget bra men synes alle spill som ikke har Multiplayer får for kort levetid..

 

Både Halo 3 og Call of Duty 4 synes jeg scorer meget bra både på singel player delen og på multiplayer delen..

begge spillen kan du godt spille campaign delen om og om igjen og stadig oppdage noe . Og når du er lei av det kan du hoppe over på Multiplayer delen og kanskje spille det 1 år til ..

 

Men personlig er det Multiplayer delen som jeg ser på da .

Kjedelig å spille alene ,, =))

Lenke til kommentar

Det er 18års-grense da... Jeg er 16 og ble ikke nevneverdig skremt. Ble mer frustrert fordi det var irriterende å ikke skjønne noe av kartene og fordi det lurte noen flyvende maskingevær rundt nærmeste sving.

 

OG at de prøvde å fortelle deg historier mens jeg var midt oppi et hektisk skytedrama. Da hjalp det ikke akkurat at tekstingen ikke er synkronisert med stemmene.

 

Men for all del, de fleste liker spillet veldig godt

Endret av Sigurd
Lenke til kommentar
<snip>

 

OG at de prøvde å fortelle deg historier mens jeg var midt oppi et hektisk skytedrama. Da hjalp det ikke akkurat at tekstingen ikke er synkronisert med stemmene.

 

Men for all del, de fleste liker spillet veldig godt

Testa Bioshock nett igjen, og det med tekstinga virka som er ordna med den gratis nedlastinga som ligg ute.

 

Vil anbefale Bioshock om du er etter eit glimmrande singelplayerspel. Stemning så det rekker.

Endret av Zepp2k7
Lenke til kommentar

Av de alternativene der er det Bioshock og Mass Effect All the way.

 

Bioshock:

Grafikk: 9/10 Grafikken er absolutt nydelig

historie: 10/10 Beste fps storien jeg har spilt, helt sykt

Spillbarhet: 8/10 Det er et spill det er fullt mulig og spille på ny, jeg har ikke gaddet enda men vil gjøre det engang. Siden det finst alt. endings så hjelper det. En runder det kanskje litt fort. 15-18 timer tror jeg?

 

Bioshock er faktisk et av de eneste FPS spillene som virkelig fenget meg, helt rått.

 

Mass Effect:

Grafikk: 10/10 Det finnes ikke ord

Historie: 10/10 Beste future storien jeg har verdt innom, jeg satt hele natten etter jeg rundet det og skalv...

Spillbarhet: 9/10 Utrolig mange Squest og gjenspilldelen er fantastisk, fullt av klasser og achievmentsa, storien kan en jo da...

 

Mass Effect er nydelig, rett og slett nydelig, anbefalt for alle RPG fans, faktisk for alle Xbox fans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...