Gå til innhold

stativ til bakhøyttalere i taket?


Anbefalte innlegg

Har et ca. 10 år gammelt anlegg med 2 B&W fronthøyttalere og 1 centerhøyttaler. Har også 2 bakhøyttalere av samme merke, men disse er litt store. Dit jeg har flyttet nå passer det ikke inn med bakhøyttalere da det ikke er noen vegg de kan stå inntil. Da må de sto midt ute på gulvet og det passer ikke inn. De er også altfor store til det. Finnes det noen annen glup løsning? Tenkte kanskje på å montere de opp i taket, men finnes det stativ til dette? Kan tenke meg å bytte til noen mindre billige bakhøyttalere isåfall. Forslag? Finnes det trådløse høyttalere så hadde det jo løst saken, men det er vel ikke noe tess?

Endret av fleur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om noen trådløse Hi-Fi høyttalere, og tviler veldig på at det finnes noen.

Hvis du vil ha noen nye, litt mindre høyttalere, så ville jeg kikka på B&Ws stativhøyttalere.

 

Hvis du har fra 600-serien, så er vel 685 den beste høyttaleren, og en ikke alt for stor høyttaler heller. Stativ som tillater deg å henge høyttalerene i taket får du de fleste steder de selger andre typer høyttalerstativer, så det er ikke noe problem å få tak i ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...