Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Erfaringer med autobilstereo.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen her som har noe erfaring med å handle fra autobilstereo.no?

Vurderer å handle noen høytalere og en forsterker der, men vil gjerne vite at det er en seriøs butikk først

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er jeg klar over. Men det er mye enklere å handle fra fra en seriøs nettbutikk, enn å måtte vente lenge og purre på ting som ikke kommer osv ..

Derfor så tenkte jeg å høre om noen har noen erfaringer, både negative og positive :)

Skrevet

Info fra brønnøysund.

Ser at det er et relativt nystartet firma.

Det er kun et enkeltpersonsforetak. Ikke at det nødvendigvis er negativt.

Det jeg reagerer mest på er at han ikke oppgir hverken adresse eller telefonnummer.

I slike tilfeller trekker jeg meg.

Skrevet (endret)

Det er litt pga mangel på kontakt info at jeg spør her. Men de har mulighet for å sende som postoppkrav så det er jo egentlig ikke noe stort problem, for kommer det ikke noe så taper jeg jo heller ikke noe. Men så er det det med garanti osv da, hvis det viser seg å være umulig å komme i kontakt med dem.

Kom over denne siden en dag, og vurderer å kjøpe det samme settet selv =)

HVis ingen her hat et bedre forslag?

Endret av Terje Takras
Skrevet

Nei, jeg har lagt ifra meg det å handle fra autobilstereo.no. Men kikket litt på morel.no og iceaudio.no, begge de to har jo en god del "snacks". Men er det mulig å handle fra iceaudio.no eller er det kun forhandlere?

Skrevet

Det er bare for forhandlere. Men det er jo listepris som er oppgitt, så du bør få varene for den prisen (eller billigere) hos en av deres forhandlere.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...