P0nduz Skrevet 9. april 2008 Forfatter Skrevet 9. april 2008 Takker for mange gode forslag. Kommet fram til at jeg skal ha serious sam serien og Team Fortress 2 i første omgang
Spirre Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 (endret) rainbow 6: vegas er også ganske bra sånn sett. mye skyting der. Endret 9. april 2008 av Spirre
The Very End Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 (endret) rainbow 6: vegas er også ganske bra sånn sett. mye skyting der. Sant at det er endel skyting der, men det er vel mer et taktisk og tenkende spill, hvor man faktisk ikke bare kan løpe rundt å leke ramobo uten å måtte bli slaktet Serious sam 2 og den siste banen var konge, og til informasjon, det var ca 1000 fiender totalt, ikke 500 Eller så kan det være at dette bare var i coop, iom at jeg bare spilte spillet gjennom coop på LAN hehe. Endret 9. april 2008 av The Very End
Spirre Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 bare så du vet det, serious sam 2 er ikke det spillet du tenker på. det du refererer til heter second encounter, og er del 2 av serious sam 1. eller for å gjøre det enkelt: serious sam first encounter serious sam second encounter serious sam 2 men som du sier, siste brettet er genialt. og i coop så blir det nok flere fiender. de økte heller antallet framfor å gjøre de hardere å drepe som de gjorde i 2ern.
Spirre Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 hey, det er lett å blande de sammen. det største problemet med SS2 for min del var lengda på det. mener det var over 40 brett. gi meg heller 10 større brett og en main story som er ferdig på under 10 timer, slik at det faktisk går å runde hele spillet på en økt i coop på lan. har vel gått igjennom coop på second encounter 2 ganger på lan, mens SS2 ble starta på et par ganger, men folka gikk lei føre man var ferdig med den første av 5 deler av storyen.
lambiks Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Black er jo et spill som ble markedsført med at du skulle skyte alt du så. Jeg syns selv det var veldig gøy
kljksd Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 (endret) huffhuff huff... hvorfor er det folk som sender inn noen andre alternativer en Postal 2? det er som GTA i første person, forbudt i 49 land (!!!) hvor allt kan brennes, skytes, slås ihjel og parteres, du kan til og med pisse på offrene dine og få dem til å spy, du kan sparke hodet rundt som en fotball, Bin Laden gjemmer seg i bakgrden din...HVA MER TRENGER DU!!!!?!?! *Info om piratvirksomhet fjernet* Endret 9. april 2008 av TCi
anotherzen Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Unreal beste FPS spillet som finnes, ja faktisk bedre en Doom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå