Gå til innhold

Nytt skytespill type skyt nesten alt som beveger seg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
rainbow 6: vegas er også ganske bra sånn sett. mye skyting der.

Sant at det er endel skyting der, men det er vel mer et taktisk og tenkende spill, hvor man faktisk ikke bare kan løpe rundt å leke ramobo uten å måtte bli slaktet :p

Serious sam 2 og den siste banen var konge, og til informasjon, det var ca 1000 fiender totalt, ikke 500 :) Eller så kan det være at dette bare var i coop, iom at jeg bare spilte spillet gjennom coop på LAN hehe.

Endret av The Very End
Skrevet

bare så du vet det, serious sam 2 er ikke det spillet du tenker på. det du refererer til heter second encounter, og er del 2 av serious sam 1.

eller for å gjøre det enkelt:

serious sam first encounter

serious sam second encounter

serious sam 2

men som du sier, siste brettet er genialt. og i coop så blir det nok flere fiender. de økte heller antallet framfor å gjøre de hardere å drepe som de gjorde i 2ern.

Skrevet

hey, det er lett å blande de sammen.

det største problemet med SS2 for min del var lengda på det. mener det var over 40 brett. gi meg heller 10 større brett og en main story som er ferdig på under 10 timer, slik at det faktisk går å runde hele spillet på en økt i coop på lan.

har vel gått igjennom coop på second encounter 2 ganger på lan, mens SS2 ble starta på et par ganger, men folka gikk lei føre man var ferdig med den første av 5 deler av storyen.

Skrevet (endret)

huffhuff huff... hvorfor er det folk som sender inn noen andre alternativer en Postal 2? det er som GTA i første person, forbudt i 49 land (!!!) hvor allt kan brennes, skytes, slås ihjel og parteres, du kan til og med pisse på offrene dine og få dem til å spy, du kan sparke hodet rundt som en fotball, Bin Laden gjemmer seg i bakgrden din...HVA MER TRENGER DU!!!!?!?!

*Info om piratvirksomhet fjernet*

Endret av TCi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...